Gå til innhold

Hvordan föles voksesmerter i magen? Nåår begynner de å kjennes`?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.Jeg er også 6 uker på vei......og har akkurat de samme smartene som deg! Ganske ubehagelig og vondt til tider,men har blitt fortalt at dette er helt naturlig. Embryoet driver og utvikler seg,og derfor kommer disse smertene har jeg hørt.......!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det er naturlig....Holdt på å bli gal idag....Ble så redd for at noe var galt :(

 

Det er mer ubehagelig enn vondt...kjenner rett og slett ubehag rundt navlen...som muskelsmerter...

 

Plages også med litt luft i magen, så det er sikkert litt kombinasjon..ubehaget blir borte en stund, ved fyskisk aktivitet kommer den sterkt, spes på jobben, der jeg löfter en del...

Hvis jeg tar det med ro og setter meg så blir det bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi er så tidlig i svangerskapet høres det rart ut med smerter i navleregionen, kanskje har det ikke noe med graviditeten å gjøre. Det erjo bare såvidt livmora er over symfysen. Voksesmertene kommer kanskje fra uke 6. Jeg har bare hatt litt strekking i ligamentene. Det kjennes som stikk/varmespredning i lysken, og er periodevis. Smerter skal gi seg når vi tar det med ro, ellers syns jeg du bør kontakte lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kjennes voksesmertene ut som små stikk gjerne litt på siden av magen og lenger ned enn navlen. (Fra hoftebena og innover)

Det er egentlig ikke snakk om smerter, men stikninger som ikke gjør vondt. Dette var det første jeg kjente til den lille så det startet vel etter ca 4-5 uker eller noe sånt. Kombinert med luft i magen (som jeg hadde mye av) blir det lett litt mageknip. Men det skal ikke kjennes ut som kramper! Der er jo harde sammentrekninger som gjør vondt (omtrent som når man får dem i leggen) og det er ikke bra.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...