Gå til innhold

Spørsmål ang. ull-ammeinlegg....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg betalte 100kr for et par "formsydde" - litt store kladder i ull. Har sett apoteket har noen litt dyrere, men disse kan til gjengjeld også vaskes på 60grader. Har sett at Nøstebarn har ullinnlegg også, noen av dem er med silke på den ene siden, hvis man har problemer med at de fester seg til vorten feks. Synes de også ser veldig bra ut.

Jeg har også noen fra sparkjøp, fikk også noen fra den apotekpakken. Kommer likevel til å satse mest på engangsinnlegg igjen, brukte det mest forrige gang. Synes det var mest praktisk og "renest"

Jeg synes de fra Nøstebarn ser helt supre ut. Har hørt flere som er veldig fornøyde med de. Sist hadde jeg ullinnlegg fra Sparkjøp, men var ikke så veldig fornøyd. Ble faktisk mest til at jeg brukte de utenpå engangsinnlegg, når det var kaldt. Jeg syntes de festet seg veldig. Men aner ikke om det er samme sort som de har der nå. Jeg betalte 100 kroner for et par på apoteket nå, og så skal søstra mi kjøpe med fra Nøstebarn når hun kommer heim til jul. Vet ikke om du ble så mye klokere nå men... :0)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...