Gjest Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Hei Lillegutt er 7 mnd nå og vi har begynt med fast føde. Vi etablerte en god rutine med grøt morgen og kveld, pluss fruktmos om ettermiddagen. Etterhvert har han også fått grønnsaker. I tillegg får han mm. Plutselig en dag nektet han grøt, og vi begynte med litt brød og økte grønnskasmengden, men i de siste dagene (uken) har han nektet fullstendig fast føde. Må jobbe veldig me han for å få i han mat. Han spiser godt med morsmelk. Spesielt om natten, noe jeg blir veldig sliten av da jeg studerer fullt. Før sov han hele natten gjennom. Han veid og målt han og han går opp fint uke for uke. De siste dagene har han kun fått fruktmos og grønnsaker. Men han bare rister på hodet og vil ikke ha. Skal jeg fortsette å gi maten, eller holder det med kun puppen en stud til? Etter 1 til 1 1/2 time har jeg kanskje klart å gi han et lite glass med grønnsakspure. Det skal vel ikke være sånn? Blir litt fortvilet når han ikke spiser fast føde, spesielt siden han bare gapte og gapte før. Hadde vært veldig supert om noen kan hjelpe meg med noen gode råd. Syntes ikke HS hjalp meg så veldig. Hilsen en grønn førstegangsmor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå