Gå til innhold

En liten førjulshilsen fra meg!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg innrømmer det - jeg er innom her og sniker på dere innimellom, jeg savner sånn miljøet her, alle er så støttende og hjelpsomme! Derfor tenkte jeg at jeg skulle komme innom nå og drysse et TONN med babystøv over alle sammen, håper at det blir en fruktbar vinter på alle her inne!

Jeg vet ikke hvor mange der er igjen som husker meg (håper det er veldig få - om dere forstår!!!), men jeg hørte til her for en stund siden, var så utrolig velsignet heldig å bli gravid etter ICSI i mars i år. :) Nå har jeg termin i morgen - spennende! Leter etter fødselstegn hele tiden, og hver gang jeg har en kynner eller det gjør ondt en plass så tenker jeg "ja!!! kom igjen nu!" - men ingenting konkret enda. :)

Anyway så ønsker jeg dere alle all mulig lykke til og jeg håper at INGEN av dere kan drikke champagne på nyttårsaften. ;-)

Stor klem og tusen takk fra meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7267909-en-liten-f%C3%B8rjulshilsen-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jammen har tiden gått fort:-) Vi er fortsatt mange igjen her,men håper at 2007 er året for oss.

Håper at alt går som det skal og at du slipper å gå over tiden.Da må det jo skje noe straks:-)

Uansett så ønsker jeg deg masse lykke til med fødselen.Du har virkelig noe å se frem imot.

Klem fra

HALLOOOOO!!!!

jeg husker deg,jeg vet du!

vi ble gravide samtidtig,men jeg mistet desverre(term 23.11)

GØY at alt er bra med deg!

blir spennende for deg nå

LYKKE TIL med fødsel,det er verdt all smerte!!!!

*GOD FØR JULS KLEM*

Annonse

Hei Abracadabra!

Er innom her og kikker litt jeg også... rart med det.... vår lille skatt satt på annet forsøk - er nå 28+5 og trives kjempegodt.

Masse lykke til til dere andre jentene her inne, et fantastisk forum med masse støtte og kunnskap. Vi håper å være tilbake for søskenforsøk i løpet av 2007.

Lykke til med fødselen Ab! Spennende å se hvem som er "der inne" :o)

Tusen takk for hilsener og lykkeønskninger alle sammen, det varmer en sliten skrott... ;-) Virker som om miljøet her fremdeles er like vennlig og støttende som alltid, og det er herlig! Håper alle koser seg masse nå i adventstiden, GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stor klem igjen fra meg! :D

Åååå så koselig. du skal se at alt går bra og babyen kommer ut hvert øyeblikk. husker vi holdt på sammen på den tiden. endelig har jeg også en liten kul på magen - har termin i mai:-)

Er enig med deg denne gjengen er best, har ikke helt kommet meg i gir på de andre sidene...

Til dere andre. dere er supre!!!! savner dere!! selv om jeg er lykkelig over å ha kommet videre. håper dere kommer etter så fort som mulig.

Mange adventsklemmer

Hei Ab og hei Em!

Husker dere begge to! :o)

Når det gjelder babystøvet så suuuuuger jeg til meg det jeg kan få, så tusen takk! ;o)

Utrolig herlig at du skal bli mamma innen timer/dager! :o) Det viser at det er håp for oss andre også.

Lykke, lykke til og velkommen tilbake når den tid er inne.

Hei Abracadabra :))

Så kjekt å se deg her inne!! Jeg må innrømme at jeg innimellom også ser hvordan det står til her inne. Så du er fødeklar du nå :)) Heldiggris. Du husker vel kanskje at vi hadde uttak og innsetting på samme dager i mars, at jeg og ble gravid, men mistet.

Nå er jeg jo da gravid i uke 30+3, og venter 2 fine tvillinggutter :))

Ønsker deg all lykke til med fødselen!!

Sender masse babystøv til ivf, Lenn, Snøfilla, Smilet, Spira og alle andre.

Klem

Gratulerer så mye til dere, Sailor og Linemor! Husker dere begge kjempegodt! Utrolig kjekt å se at flere og flere lykkes...og igjen takk til alle sammen, for lykkeønskninger.

Har enda en "luredag" i dag (termindagen!) med kraftige kynnere ca 10-15 min mellom hver, krysser fingrene for at det tar seg opp, men... Gleder meg til å se hvem som bor der inne, vi vet jo ikke kjønn heller - mannen ville helst ikke vite! Phew! :) Er glad for det nå, blir ekstra spennende... :)

Ha en kjempefin dag alle sammen! Savner dere! :)

Annonse

Hei Abra!

Lykke til med kommende fødsel, håper du slipper å vente så lenge før noe begynner å skje. Kan tenke meg du begynner å bli utålmodig etter å hilse på den lille.

Jeg grabber til meg babystøv:-)

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...