Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 28. november 2006 Hent meg på torsdag da, trenger ikke vogna jeg.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 Hva burde jeg bruke på sår stump, zink eller bare drysse potetmel??
Molait Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Bruk zink først i en dag eller to. potetmel synes jeg virker mest prevantivt. Hjelper sikkert litt mot sår og men. Slik gjør jeg det iaf.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Gud så fønni dere er, stikk tilbake til bim da...kjerringer.
Molait Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 øh..bim? har ikke barn i magen mer vi. Har baby mellom 0-1 år og vi har full rett til å spørre om råd her inne eng. bleieutslett og zinksalve. Får du rulle inn! og hvorfor kalle oss kjærringer? Hva har vi sagt for noe stygt til deg? Er du her bare for å gjøre det surt for andre? Des. er kjærring er positivt ord. "den jeg har kjærest" altså min kjæreste. Koselig at du ser på oss på den måten;)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Ok, hurper da Skjønner at ikke alle gravid-hormonene deres er ute av kroppen enda, hihi.
Molait Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 ah..mye bedre. Er nok ikke gravidhormoner desverre, vi var like ille før vi ble gravide og vi. (bare spør rundt) Sukk, lite å gjøre med. Enda godt de gale har det godt:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå