Gå til innhold

Flere som har tenkt til å smøre seg med olje eller noe?


*Muffin* og mini Muffin *

Anbefalte innlegg

For å unngå strekkmerker?

Jeg har kjøpte meg Weleda svangerskapsolje, bestilte den fra BIM shoppen.

Veit jo ikke om det hjelper noe men kommer til å smøre meg litt her og der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg bruker babyolje hver gang jeg dusjer og en fet fuktighetskrem hver morgen og hver kveld i håp om å slippe unna strekkmerker.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har en datter på 15mnd, da jeg ventet henne smurte jeg meg med strekkmerke kremen til Biotherm. Fikk ikke ett eneste merke, men så la jeg ikke på meg så mye, pluss att jeg var veldig flink å drikke mye vann. Tror nok det kan ha noe og si også.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være kjip...men det er desverre ikke noe som hjelper mot strekkmerker;) Det er hormonelt betinget. Det vil si at noen får det og andre ikke. Jeg smurte meg med all slags kremer og oljer, fra helsekost og apotek. Brukte sikkert flere tusen kroner på¨dette.....MEN strekkmerkene kom allikevel:( De som har smurt og ikke fått strekkmerker kunne helt klart spart disse pengene på kremer og allikevel ikke fått noen merker.

MEN det er jo en kjempe fin sjanse til å unne seg litt luksus da;) Skader jo ikke smøre. Bra for huden uansett;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk opp over 20 kg med nr 1,men slapp unna strekkmerker.Jeg smurte meg ikke.

Jeg tror ikke at krem hjelper jeg da:/

Håper jeg er like heldig denne gangen også;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med strekkmerker og smøring er noe stort tull... Jeg er forholdsvis slank og når jeg gikk med gutten vår la jeg bare på meg hva magen veide. Alikevell fikk jeg strekkmerker. Huden strekkes helt ned i underhuden, noe som en krem el. olje ikke kan bøte på el. forebygge. Dette med strekkmerker er genetisk og arvelig, min mor fikk det også i svangerskap.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...