Gå til innhold

majamor!


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

hei! husker du meg? så gøy at du ble gravid til sist! hva sier din donor nå? glad?

gratulerer så masse!!!!!

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEEIII!

 

Klart jeg husker deg Lengter!

 

JAAAAAA, tenk jeg er gravid!! Min nye hobby er å ta tester, etter så mange negative, så er det gøy å ta dem nå som jeg vet de blir positive!! Har en CB digital foran meg nå som sier: G R A V I D!!!!!

 

Og så har jeg et par andre i veska som jeg har med meg på kontoret, sånn at jeg kan stirre på dem der. I går hadde jeg ikke med, så da gikk jeg på apoteket for å kjøpe. Hehe, måtte bare se det krysset :-)

 

Så...joa, jeg har det strålende!

 

Donor ble veldig glad på mine vegne, og like overrasket som meg. Jeg hadde "sagt han opp" for jeg skulle legge disse planene på is, men så snudde situasjonen seg gitt! HURRA!

 

Hvor lange er du på vei nå?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, like dyrt å drive å teste selv om man er gravid! hihi! jeg har faktisk bare tatt 2 tester, spart den siste som var veldig positiv!

tok også blodprøve på jobben (jobber på sykehus) og fikk bekreftet at jeg er gravid :o)

jeg er 6+4 idag :o) hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy, har på følelsen av at det var lengere siden du forsvant over her....

 

Jeg er vel sånn ca 4+4 i dag :-)

 

Når skal du bestille time hos legen?

 

Jeg må bare ha historien min klar (ifht hva jeg skal si om barnefar) før jeg bestiller time....Vet ikke helt hva jeg skal si...

 

Hvordan er formen din?

 

ps

 

Dette blir da mitt 4 svangerskap, men like usikker som ved det første, vel nesten i allefall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått time hos legen 19 desember... gleder meg til det....

formen er ok, har en sånn blandningsfølelse mellom sult og kvalme liksom.... litt svimmel, litt lettirritert og veldig trøtt. men ellers ok!

nei det var ikke lengre siden nei, tiden går så sinnsykt sakte! blir helt gal!!!!

tja..... hva hvis du bare sier som det er til legen? er jo ikke hennes problem egentlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men når legen min spør om farens navn i fbm journalen, så må nok historien min være klar!

 

Vet ikke om jeg skal si sannheten til venner/familie heller, er redd for å bli dømt for det jeg har gjort. Men blir bok ikke det...

 

Hmmm, må finne ut av hva slags historie lege/tr.kontoret skal få...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...