Gå til innhold

Noen som vet hva som må til

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å få løs mage....?

Gutten min har veldig hard avføring (sorry) og jeg husker ikke hva som må til får å få den løsere...

Han får vondt i magen om natten og det tar jo på oss alle når han har det vondt...=o(

Stakkars gutten min...

Noen som vet???

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

biola eller kultura.... svisker, rosiner, tørkede aprikoser...

Skrevet

Ok..Hehehe... Tror ikke han liker det jeg... Men får prøve, noe annet??

Klem

Skrevet

Masse vann, masse kiwi, lag syltetoey (mos) av toerkede svisker aa ha paa kjempegrovt broed...

Og hvis det blir virkelig ille, ja da maa du nok frem med klysteret..

Skrevet

Ok...Nei han får bæsja men det er som erter og veeeeldig hardt... Han har sånn etter en runde med diare....(sorry altså) =o)

Men nå får vi jo se om det gir seg...=o)

Takk

Klem

Skrevet

Blåbær skal regulere magen. Gjør det hardere hvis man har løs mage og løsere hvis man har hard mage.... Du kan jo prøva å blande litt blåbærsyltetøy med youghurt naturell, eller i grøten

Skrevet

Grøt spiser han ikke og yougurt tåler han ikke ikke melk heller... Har en veldig vanskelig unge..hehehe...

men blåbær saft har jeg... så det kan jeg gi han..

takk=o)

Klem

Skrevet

Er det riktig ille bør du kjøpe Lactulose på apoteket......

Skrevet

Er det barne vennlig da??

Gutten min er 3år.. Det er ikke så ille, mentar litt tid for han... Det er så hardt at det nesten triller ut av bleia..(sorry) hehehe....

Men det kommer jo ut da... Han bæsjer hver dag så jeg vet ikke... Han r syk nå da og har fått febernedsettende s¨vi får se i morgen da, hvor laus det er da...=o)

takk

klem

Skrevet

prøv å gi ham svisksaft som du får kjøpt til babyer...Det smaker bedre enn svisker og er lettere å få i seg nok av...

Om han ikke får gått på do er det et supertriks å smøre tempen godt med salve og ta tempen. I rompa eller pompen som den heter hos små barn....lykke til!

Skrevet

Hahahaha... Ser for meg han sitter der med øl flaska....hihihi...

nei han får vente til han er gammel nok og det er om 15 år..=o)

Klem

Skrevet

Hehehe... takk det skal jeg prøve=o)

klem

Skrevet

havregryn. rugbrød

ikke hveteboller banan eller melk

kål går ann

appelsin er bra

kiwi er bra

alt med fiber

Skrevet

heheh....

d er maltekstrakt som er bra da...derfor jeg skrev øl...=)

hehe...ser og for mg en 3åring m ølflaska =D hihheh...=)

Skrevet

Han spiser godt så vi får se om han blir bedre nå=o)

Takk

klem

Skrevet

Hihihi... ja, du ser da ja...Husker nå at jeg ga han så maltekstrakt når han var liten...

takk

klem

Skrevet

Hei babycakes!

Jeg har samme problem med gutten min. Ser at det er flere som anbefalte blåbær. Både lege og helsesøster sa til meg at han ikke må spise blåbær når han har hard mage for da blir det verre...

Svisker, frukt, grovt brød og biola skal hjelpe på!

Håper det går bedre med gutten din snart Er fælt når de små har det så vondt!

Skrevet

hvis ikke kan du la han proppe i seg noe salt lakris eller annen drops som virker lakserende :) jeg har et enormt sug på slike ting av og til..

pleier bli ganske løs av det..:) *kremt* ikke såå sundt som de andre men det smaker hvertfall godt.. pleier å stå bakpå eskene hva som virker lakserende.. Sorry om du syns dette er et teit innslag.. kom bare på det i farten.. :) vet jo ikke hvor gammel han er eller slikt.. men..

Skrevet

Hehe det var jo litt lurt! Gutten min hater svisker, frukt og alt annet som hadde hjulpet, men drops elsker han! ;)

Skrevet

jah det er jo ikke skadelig :) hverfall ikke i moderate mengeder.. :)

har vert utsatt for denne "uheldige" virkningen noen ganger hehe.. :)

men blir så heta noen ganger at det er vanskelig å stoppe.. :) hehe

Skrevet

du kan å prøve med blåbær syltetøy,funker kjempebra på tulle mi:o)

Skrevet

Jeg hadde fin erfaring med paeremos da sonnen min var liten - det er veldig godt for voksne ogsa - rett og slett fordi det smaker sa godt ;o)

Skrevet

Takk skal dere ha jenter...

Har tenkt på lakris, men tror ikke han liker det.... 3 år er han og veeeeeeeldig kresen på hva han kan dytte i seg....

Men prøver det meste...=o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...