Gå til innhold

Noen som vet hva som må til

Anbefalte innlegg

for å få løs mage....?

Gutten min har veldig hard avføring (sorry) og jeg husker ikke hva som må til får å få den løsere...

Han får vondt i magen om natten og det tar jo på oss alle når han har det vondt...=o(

Stakkars gutten min...

Noen som vet???

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7267662-noen-som-vet-hva-som-m%C3%A5-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er det barne vennlig da??

Gutten min er 3år.. Det er ikke så ille, mentar litt tid for han... Det er så hardt at det nesten triller ut av bleia..(sorry) hehehe....

Men det kommer jo ut da... Han bæsjer hver dag så jeg vet ikke... Han r syk nå da og har fått febernedsettende s¨vi får se i morgen da, hvor laus det er da...=o)

takk

klem

prøv å gi ham svisksaft som du får kjøpt til babyer...Det smaker bedre enn svisker og er lettere å få i seg nok av...

Om han ikke får gått på do er det et supertriks å smøre tempen godt med salve og ta tempen. I rompa eller pompen som den heter hos små barn....lykke til!

Annonse

Hei babycakes!

Jeg har samme problem med gutten min. Ser at det er flere som anbefalte blåbær. Både lege og helsesøster sa til meg at han ikke må spise blåbær når han har hard mage for da blir det verre...

Svisker, frukt, grovt brød og biola skal hjelpe på!

Håper det går bedre med gutten din snart Er fælt når de små har det så vondt!

hvis ikke kan du la han proppe i seg noe salt lakris eller annen drops som virker lakserende :) jeg har et enormt sug på slike ting av og til..

pleier bli ganske løs av det..:) *kremt* ikke såå sundt som de andre men det smaker hvertfall godt.. pleier å stå bakpå eskene hva som virker lakserende.. Sorry om du syns dette er et teit innslag.. kom bare på det i farten.. :) vet jo ikke hvor gammel han er eller slikt.. men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...