Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille tass elsker smokk, men de jeg har faller ut av munnen hans hele tiden. Har noen fra nuk fra 0 måneder..tassen er 4 uker imorgen..Er det noen som har tips til noen gode smukker som sitter godt i munnen hans??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi må bruke sutteklut. Bruker gulpeklut vi. Legg i en krøll inntil den ene siden og en del over smokken, gjerne litt over nesen. (pass da på å bruke gassklut e.l. som puster)

Det funker her iaf. Mange blir mer rolige om de får noe over nesen. At det blir varmt av pusten. Vår finner da roen og sutter på smokken.

I begynnelsen måtte vi holde hånden over munnen/ansiktet hans en stund før han fikk ordentlig tak. (høres groteskt ut, men bare løst over da..hehe) Han ble rolig av selve det å ha hånden over ansiktet og.

Tips jeg har fått fra andre som har funket her. Unger er så forskjellige ang. hvilke smokker de tar. Du får bare prøve deg frem. På Rudo har de en del forskjellige merker til grei pris. En stund likte vår de "gamle" smokkene. De med rund plate og håndtak. og rund tut. Slike vi vokste opp med på 70-80 tallet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...