2 Hærligheter! Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Det er nesten 6 uker siden fødsel,og lurer på når jeg kan ha sex igjen? Ble klipt og sydd under fødselen,vet ikke hvor mange sting..men tenkte det kansje har noe å si når det gjelder sex..
Gjest Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Du bør vente til renselsen er over, det er vel første bud. Men du kan ha sex før det, men da må du passe på å bruke kondom, pga infeksjonsfare (i livmoren din og ellers i skjeden osv, vil det jo være sår etter fødselen, derfor infeksjonsfare). Når det gjelder stingene, så er det vel ikke så godt å ha sex før de er borte? Selv hadde jeg ikke det i hvertfall, ventet til de var oppløst. 5 uker etter fødsel ca., sluttet å blø etter ca 4 uker. Om de ikke er oppløst vil jeg tro det ikke er så godt... Og dessuten kan det hende at friksjon kan få de til å gå opp?? Vet ikke jeg..?
2 Hærligheter! Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 Oki,takk for svar:-) Må ærlig si at æ ikke veit om stingene er borte?!?!
Gjest Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Kjenner du de ikke er de sannsynligvis borte ;o) Du kjenner små "ender" av tråden, kjennes ut som fiskesnøre. Når de begynner å løse seg opp er de mer som vanlig tråd egentlig, og så blir de bare borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå