Gå til innhold

Altså...ikm vs livmortapp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har drevet og undersøkt livmortappen i 4 pp nå. Lest det jeg har kunnet på pernille, men kjenner jeg trenger bim veiledning her ja. Hadde IKM søndag. Men har ikke fått tr. Brystene mine er xtremt øm, har menslignende murringer, men ingen pms!!! Brystene mine har forresten vokst (iflg sambo, han kjenner dem rimelig godt da!)Også tilbake til tappen, den er hard og nå føles det ut som den har svulmet opp/vokst. Er det noe tegn eller er det tr? Tenker ikke teste før helga, med ordentlige tester. Har både billigtest strimler el /gravid på lur, men stoler IKKE på disse.

Litt rotete dette?? Håpernoen svarer meg jeg dah.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Hørtes spennende ut dette da! Jeg har dessverre ikke noen peiling på livmortappen og den forandringer igjennom syklusen, men.. Jeg har nok villa tatt en test hvis jeg var deg! Så mange dager over IKM, så trenger du ikke bruke morgenurin en gang!

Lykke til!! Gleder meg til å høre hvordan det går med deg =)

Klem =)

Skrevet

Endelig...noen så mitt masete spm. Hm det er bare 2 dgr over ikm, så jeg venter nok med testing til helga. Var godt og vel en uke over ikm før jeg fikk pos test me gutten min. Men på en måte er jeg veldig innforstått med at det ikke blir spire før jul å. Hm...en du?

Skrevet

Håper selvsagt på spire til julegave, men har ikke den helt gode følelesen...Hadde positiv eggløsningstest bare en dag, så jeg er veldig spent....

Har testa på IKM dagen i mine tre tidligere svangerskap, og fått positivt svar da =)

Lykke til i allefall!!

Klem=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...