Gå til innhold

Har de babymadrasser på Ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

evnt. andre butikker som selger dette billig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de har det, men lurer på om ikke man MÅ ha seng fra IKEA også, pga at de er litt egne mål på... :) Men de har jo fine og gode senger der tror jeg, til en rimelig penge.

Skrevet

De har på ikea ja. springfjærmadrassen koster 350 kr tror jeg.

men de har andre mål enn de norske, så hvis du kjøper madrass der bør du kjøpe sengen også. De har forresten en veldig fin hvit seng som heter gullivver til 600 kr, og en ubehandlet seng som er ennå billigere

Skrevet

Ikea selger babymadrasser ja, men akkurat som sengene på ikea har madrassene svenske mål. Så du må enten kjøpe seng der eller et annet sted de selger senger i svenske størrelser, hvis du kjøper madrass der.

Akkurat som man må kjøpe sengesett i svenske størrelser hvis man kjøper dyne og pute i svensk størrelse. :)

Vi kjøpte både seng og madrass på ikea :)

Skrevet

hm...har en gammel hjemmesnekret vugge jeg, så må vel måle først og så ringe litt rundt for å høre. Akkurat som om jeg ikke hadde nok av andre ting å ordne...sukk.

Neida, er jo egentlig veldig glad i vugga som ble laget til meg da jeg ble født!

Skrevet

de har skumgummi madrasser og. koster ikke så mye, og de kan jo klippes til hvis vugga er mindre enn en vanlig seng

Skrevet

Jeg hadde som deg en hjemmelaget kjempefin vugge som jeg har hatt selv, samt en sprinkelseng fra min kjæres barndom. Begge hadde madrasser, men jeg vil ikke bruke de samme madrassene pga økt krybbedødsfare. Jeg ville kjøpe nye.

Endte opp med å kjøpe en vanlig stor skumgummimadrass på ikea til 290 kr, og skar til selv. Ved hjelp av en madrass til 290 kr og en skarp kjøkkenkniv hadde jeg plutselig madrass til begge sengene (madrassen var stor nok til å få to småmadrasser ut av den).

Skrevet

Elementært! At jeg ikke har tenkt på det selv...takk for tips alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...