Fallerifallera Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Noen som har gode tips ifht strikkeoppskrifter på babyklær? Jeg er ikke spes glad i blonder og dill, liker heller litt "70-talls" med vide ben og hetter, hvis dere skjønner hva jeg mener?
**synne** Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 du kan jo ta en kikk på garnstudio.no... Der er det en del forskjellig... Ellers har kanskje biblioteket gamle utgaver av bladet "alt om håndarbeide" -der er det masse kjekke oppskrifter på alt mulig... Og de går laaaaaaaangt tilbake i tid. Selv har jeg arvet årgangene 78-79 og 80 fra min mor. SÅ mye digg i dem!!!
feb.baby! Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Eg fant en enkel oppskrift hos Nøstebarn. Voksijakke heter den. Ikke noe dill dall... En enkel og røff jakke med hette. Lett å strikke selv for en amatør ;-)
Fallerifallera Skrevet 29. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2006 Takk for tips! Skal sjekke hos Nøstebarn, og å se i gamle blader var jo også en kjempegod ide! Egentlig kan jeg jo spørre min mor om hun har noen sånne blad, det tenkte jeg ikke på en gang! Hallo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå