Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har enda ikke fått noen rutiner vi...det fordi han ikke sovner så lett...noen ganger går det greit og han sovner etter 5 min trilletur mens andre ganger sovner han ikke og jeg kan bruke opp til 3 timer...gir som regel opp før det men...prøver å holde ut så lenge jeg kan...

Skrevet

Hei!

Jeg trodde lenge vi var de eneste uten rutiner... Følte vi ikke hadde koll på noen ting! Det er først de siste par mndene at ting liksom er til faste tider. Og snuppa er snart 9 mnd.

Fra hun var nyfødt til ca 3 mnd alder, la hun seg samtidig med oss, fulgte vår døgnrytme. Rundt 3 mnd begynte hun saaaaakte å justere leggetiden selv, litt og litt tidligere for hver uke. Nå legger hun seg kl 9, og det er i grunnen helt fint. Vi står opp 8-halv 9 om morgenen, da vi begge har jobber 2 min unna, så hun sover lenge nok selvom hun legger seg "sent".

Ellers sover hun når hun er trøtt (dagtid altså). Har ikke faste sovetider da.

Skrevet

Godt å høyre at det e andre som oss.. Jenta vår e 2 1/2 måned no. Ho legge sej 23-00 tida å søv heile natta, dvs, til ca.7, fe mat og så søv vi vidare:) ! Ej synest d e deili å sleppe å stå opp midt på natta! Men ej lure på om vi bør begynt å legge ho tidligare? Ho våkna vell oftare då?! Søv nesten ikkje frå kl.6 og utover kvelden..

Skrevet

Er det noe jeg har erfart med min nå 6 mnd gamle baby, er at straks du har en rutine, så endrer den seg. Sånn er det her i gården. Noe mer orden på ting nå enn i begynnelsen, gudskjelov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...