Gå til innhold

30+ og førstegangsprøver?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei 30årogførstegangsprøver

Svarer deg her jeg:)

Har det på samme måte som deg, synes dette er en smule skummelt. barn er jo noe andre mennesker har, ikke vi! Slutter på pillene for en stund siden og er nå inne i vår 4 pp uten dem. Temper ikke, har bare sex som vanlig og tenker fortsette med det til vi har prøvd i 1 års tid. Denne pp prøver vi forresten "annehver dag" -teorien. Dette fordi syklusen har vært på bærtur etter pilleslutt og jeg forrige gang hadde en syklus på 40 dager. Så da tester vi annenhver dag for å øke oddsen litt før jul:)

Kos deg med prøvingen, og så blir det sikkert mindre skummelt etterhvert:) Hjelper litt å være her, får svar på amnge ting man lurer på.

Annenhver dag høres ut som en grei teori. Jeg orker ikke begynne med EL-tester, temping osv nå, er redd det vil stresse meg og at jeg blir opphengt i at det skal skje så fort som mulig da. Så foreløpig kuler vi'n litt og har sex som vanlig.

Jeg sluttet med pillene for 5-6 uker siden, og har hatt en mens siden da. Jeg er vel i gang med eggløsningen, men vi får se hvor stabil syklus jeg har etter maaange år på piller...!

Vi kan jo starte et lite forskningsprosjekt? Denne måneden kjører vi annenhverdag-teorien, så ser vi hvor mange den funker for. Neste måned prøver vi en annen teori, og ser hvor mange som blir gravide da. Kunne blitt masse nyttig info det!! :)

Annonse

Lysta er stor etter mens, så vi starta da tanta dro og holdt på til 3 dager etter el. Hvis man starter noen dager før frventet el og stopper når man ikke orker mer etter el, så er det vel det vi har gjort.

*stopper når man ikke orker mer* ha-ha- ser det for meg: to slitne svette (og såre!) mennesker etter halvannen uke med sex... Må inrømme jeg har følt meg litt sånn et par ganger selv:-) Men det er jo for en god sak:-) (også er det jo godt også, da...)

vi begynte i går (en uke etter første mensdag), og får vel holde på til tanta kommer nesten, siden jeg nettopp har sluttet på piller og ikke har helt oversikt over når jeg skal ha eggløsning.. puh! :)

eventuelt så gir vi oss vel bare når vi ikke orker mer! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...