Gå til innhold

Er jeg hårsår???

Anbefalte innlegg

Søsteren til sambo hadde sagt til en felles venninne av oss at hun synes det var så tåplig av meg å ha alt klart... Siden det var uvisst om hvordan det kom til å gå med den lille...

jeg burde liksom ha venta da... for å se hvordan det gikk... Hun hade vært nesten småsur og oppgitt når hun sa det..

Er ikke det vanvittig å si da... når jeg skal føde i løpet av en måneds tid...???

Greit nok at babyen må opereres etter fødselen, men nå er det da ingenting som tilsier at det ikke skal gå bra med han...

Alle prøver viser at han er frisk og har det bra...

Er nok ganske sårbar pga dette, men synes det var drøyt av henne da...

Hadde dere reagert annerledes???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7267000-er-jeg-h%C3%A5rs%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hæ????????? Det syns jeg du skal ta opp med henne!! Selvfølgelig skal du som alle andre ha "alt" klart. Ingen vet hvordan ting vil gå, selv om deres baby må opereres så kommer det til å gå kjempe bra! Som du sier selv så er han jo frisk og rask nå. Det kommer til å gå kjempe bra!!!

Kanskje hun er spent / gruer seg litt hun også siden det er tantebarnet hennes. Men alikevel er det en dårlig måte å håndtere situasjoenen på!

Du er i alle fall ikke hårsår!

Annonse

Tusen takk alle sammen...

Eneste som er kjedelig med henne er at hun løper til svigers så fort det er noe... har ikke lyst til å lage noen diskusjon heller... iallefall ikke få dem innblanda også...

Tror jeg bare dropper hele jenta en stund...

Ja, uansett om det hadde vært et komplisert sv.skap eller ikke... Jeg har ingen planer om ut å handle det jeg trenger av utstyr etter at vi er kommet hjem... Da vil vi bare kose oss hjemme...

Synes det er litt av kosen jeg... og handle inn mens jeg venter...

Annonse

Du er ikke hårsår!

Har fått en lignende kommentar selv, for noen måneder siden. Et spørsmål om vi "turte" å begynne å kjøpe inn utstyr når det var så lenge igjen og mye kunne skje enda. Hallo???

Kan jo liksom ikke ta utgangspunkt i at ting skal gå galt heller vel?!

Må bare heve seg over sånt!

Lykke til!

klem

Fy fader så frekk kjerring!!!!

Unnskyld uttrykket, men nå ble jeg sint!!

Klart du skal ha alt klart.... Det er jo det som er så kos nå på slutten av svangerskapet.... å gå og dulle og gjøre klart til den lille kommer!!

Off... ikke ta det til deg.... la det prelle av og fortsett å kos og gled deg:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...