Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Vi har startet med flaske til jenta vår. Jeg kan ikke amme like mye som før pga at jeg i perioder må ta sterke smertestillende som gåt over i melka. Problemet nå er at jenta nesten ikke drikker mme. Hu får jo faste måltider, men hun må jo få i seg litt væske i løpet av dagen. Hun er forresten 8,5 mnd. Noen som har hatt det samme problemet?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Glemte å si at hun tidligere har tatt flasken greit. Men nå drikker hun maks 30 ml hvis huns drikker noe da...
snull Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Heia!! har akkurat samme problemet som deg, men hun her vil ikke ha pupp da, noe som gjør at hun bare MÅ få mme på flaske...,men dette vil hun jo selvfølgelig ikke ha! Får også i henne 30-40 ml i slengen og det er jo alt for lite...hun er 7 mnd! Må vel bare prøve og prøve helt til tålmodigheta mi tar slutt...og det er ikke så veldig lenge til kjenner jeg.........., så jeg håper hun skjønner alvoret snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå