Gjest Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Hei, hei. Begynne å bli passe desp her. Får ikkje sove om natta for æ har den her kriblinga i føtterne. I natt hadde æ faktisk over hele kroppen. Det klør ikkje, men kjette mer, å så føles det som om hele kroppen e helt urolig. Ei stund hjalp melk, men no kommer det til kort (kan jo ikkje drikke 3-4 liter melk i døgnet heller). Har prøvd med banan, ull-tråd ++. Einaste æ ikkje har fådd tak i enda e magnesium. E det bare det som evt hjelpe eller finnes det nåen andre råd der ute??? Vil sove!!!!!!
Mille-k Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 å som jeg kjenner meg igjen. Jeg tar magnesium, men er usikker på effekten. Hjelper kanskje noe, men helt "rolig" blir ikke beina mine... Men det er jo verdt ett forsøk. Lykke til!
ryddemani Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Har du prøvd å legge en stålkniv under madrassen? Magnet hjalp på meg...vet ikke om du har vært borti slike magnetsåler som man kan ha i skoene? Ellers så kan du kjøpe peppermyntekrem, tror du kan få tak i på helsekosten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå