Gå til innhold

Hei Suss@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du!!

Leste noe du hadde skrevet tidligere, er du på dag 14 etter IKM? Jeg er på dag 9. Tester ikke du heller positivt? Skjønner ingenting jeg se....

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei tester ikke positivt, holder på å bli gal... men leste på uke til uke att man ikke trenger å teste positivt i uke 6 heller,,,...forresten så trodde jeg att jeg teste positivt for en uke elle noe sia, men det var syner....har du noen symptoner??

Skrevet

Å gud, samme her!!! Stirret vel på testen fra jeg tok den til det hadde gått ti min, men den blå fagen "fløt" litt utover liksom. Etter at tiden var over og fargen var borte lå det igjen en tynn loddrett strek, men det var kanskje bare jeg som så den. Testet sist på fredag, den var neg.

Men ingen tr her, og begynner å bli litt fortvilet egentlig....

Skrevet

Nja, ikke så veldig mange. Ikke som tidligere iallefall. Er oppblåst og trøtt. Istad begynte den ene (vel å merke..) puppen å prikke.

Har hatt murringer, men ikke tr. Hva m deg?

Skrevet

ja jeg skjønner hva du mener,, vist ikke testen min er positiv til fredag skal jeg på ul å sjekke om jeg er gravid utenfor livmoen...håper ikke det vertfalt...har jo symptoner liksom...dette suger:(

Skrevet

Jeg vet... Ja, blir lege snart hvis ikke det skjer noe snart...

Skrevet

er forferdelig trøtt, har en slags el slim lignenes utflod, hodepine og stikkinger i høyreside av magen...

Skrevet

Jeg er på dag 17 etter IKM, men har enda ikke tegn til at den skal komme. Har tatt no tester som har vært neg. Skjønner ingenting jeg heller... Har hatt noen symptomer, men hvis jeg er gravid burde den jo ha slått ut nå

Skrevet

Hva slags tester bruker dere? Jeg bruker fra billigtester...

Skrevet

jeg har snakket med legen og de sier att du er sikkert bare forsinket,... men jeg mener att det ikke er det, vanligvis kan jeg stille meg etter klokka..men du må holde meg oppdatert på åssen det går med deg:)

Skrevet

jeg bruker cb.. nei det trenger faktisk ikke slå ut ennå,, så det er jo håp:)

Skrevet

Ja, det skal jeg gjøre vetu.. Samme til deg også!!

Syntes det er rart iallefall, pleier ikke å være sånn. Dessuten skulle jeg vært 5+1 hvis det er en graviditet og syntes liksom at det burde begynne å skje noe på testene da...

Kjip situasjon.

Skrevet

Vi får iallefall satse på det!! Får håpe det skjer noenting snart for oss!!!

Skrevet

ja jeg er liksom 6 i dag, men det sto nå det på uke til uke på uke 6.. hehe mange uker her, men det sto att ikke alle slår ut ennå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...