Gå til innhold

Fredagen skal jeg ta en test...flere??

Anbefalte innlegg

IKM er like om hjørne...Tror ikke jeg er gravid, men skal ta en test før jeg drar på julebord...Kjekt å vite, når der er så mye god drikke ;)

Hmmmm, er litt trøtt og ondt i bekken fortia....hmmmmmm, og litt stikking i bryst...hmmmm, innbilling???

TVI,TVI....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7266746-fredagen-skal-jeg-ta-en-testflere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:> Tenkte å vente til lørdag jeg...da jeg har ikm tirsdag. Har ikke julebord før neste helg jeg. Men hva om det går en stund før man får positiv test, og man heller ikke får mensen?...vet sannelig ikke om jeg tør å drikke neste helg jeg om det skjer... Hvordan tenker du? Jeg også har forresten kjent den stikkinga i bryst og nedentil...:o)

Lykke til i alle fall!!:)

Du skal teste fredag, men når venter du IKM? Jeg er litt usikker da min syklus varierer med 29 til 32 dager. Dvs i snitt er IKM på lørdag... Ve tikke om jeg tørr teste før søndag, redd for å begynne å tvile på en negativ test på fradag/lørdag... Har ikke hatt spesielle symptomer. Hadde 2 dager før helgen med stikninger i livmoren, festesmerter? Og så har jeg humørsvingninger. Men det kan jo bare være min syklus generelt, da jeg ikke har kartlagt så lenge. Dette er min 3 pp...

Heeeeeeeeeeeej ; ) mamma sin kompis!!!

Jag har tenkt testa på fredag om inte TR kommer imorn eller torsdag...Ska oxo på julefest på lørdag..

Har endel symptomer...kanske inbilling hær oxo men men..mega humørsvingningar, småøm i pupperna...trøtt..tja..Då ¨får vi vente og se da.

Massa lyckeønsker till dig från mig

Annonse

Har en variabel syklus på 35-42 dager - etter et gjennomsnitts utregning blir det IKM om torsdagen. Så vist ikke den kommer og testen er negativ blir det julefest på meg i helga. Tar den sjansen.....

Snakkes fredag da jenter...drysser tonnevis med graviditets-støv over dere!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...