Gå til innhold

Juni: Oj oj oj...nå går det fort i svingene...

Anbefalte innlegg

Mathias har lenge dratt beina opp under magen og sparket i fra...ikke kommet fremover for armene fulgte ikke med i prosessen:) men nå har han funnet ut at han kan dra seg fremover med armene...og prøver noen ganger å få med beina men har (heldigvis) ikke klart det enda...går fort nok syns jeg:) noen ganger når han bare bruker beina blir det liksom sånn hopp fremover og skaller da hodet i gulvet/teppet...så kanskje derfor det er blitt mega poppis å dra seg fremover? holdt på å velve en liten kurv jeg har leker i tidligere i dag...går skummelt fort dette!!! Er jo kjempe gøy, misforstå meg rett:)

filmet han litt i dag...skal legge inn film på hjemmesiden vår så fort jeg finner kabelen fra kamera til PC:)

Flere som kommer seg fremover her:)

Fortsetter under...

Hehe så gøy :) Går fort når de fort begynner med noe nytt ja. Mathias har ikke noe hastverk han da :) Her rulles det ikke verken den ene eller andre veien ennå, og opp på alle 4 eller å dra seg fremover er det i hvertfall ingen tegn på, men men, alle er jo forskjelige :)

He he. Joakim er også blitt noe mobil! Ikke opp på 4 enda, men drar seg fremover og rundt og rundt sin egen akse! =) Det går egentlig mer bakover enn fremover! =) Men han har fått oppdage ledninger tunere.. Så her har jeg begynt å baby-sikre huset! (Tenk for 5 mnd siden så kunne han såvidt smile)

Moro med disse små!

ja det gjør det... min lille jente ruller rundt og rundt og har funnet ut at det er den raskeste måten å komme seg frem på... blir bare stoppet av kommoder, bord og stoler som er i veien for henne! vi har en ganske stor leke matte, men den er tydeligvis ikke stor nok!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...