Gå til innhold

Ikke bare bare i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff fikk ett utbrudd istad... bare samla seg opp masse tanker og følelser, bare slike domme ting som at jeg ikke har og ikke finner noen vetter jakke..å etterveksten min er grusom, + at en bil som tuta på meg på kjøpesentret i dag.(fordi jeg rygga litt bakover for og komme inn en luke, men så jo at han sto bak da så var ikke noe mesten kræsj eller noe) Så skulle jeg lage mat.. men så hadde vi ikke nokk spaghetti å ikke nokk ost.. å spaghettin skulle kokes i 10 minutt å makaronin i 5 så da kunne jeg ikek blande di.. kotelettene var pinn klaka å jeg var kjeeempe sulten....så klaga jeg litt fra kjøkknet til sambo, å han ble litt oppgitt over meg og svarte litt krast at han kunne dra på butikken...

Da tippa d for meg.. tårene bare rann.. å jeg gikk inn på soverommet oggrein en stund.. sambo kom inn å lurte på hva d var å jeg måtte bare fortelle at d bare var sånne små domme bagateller... uff, blir så flau over meg sjøl:)

Så nå las jeg litt på humørdebattemn her inne.. å herregud nå har jeg sitti å hatt latterkrampe i et kvarter...:) Er så mye festlige ting vi blir sure å grinette for..hehe, sambo bare ler av meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe...kjenner til det ja. Hadde et sånt utbrudd jeg også for en stund siden. Først var mannen litt bekymret fordi jeg grein helt hysterisk, men plutselig begynte jeg å styrtle! Da ble han enda reddere og visste ikke helt hvor han skulle gjøre av seg... humørsvingninger kalles det vel. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...