Crazy mama Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Heisann! Ikke noe vinner-team her nei. Bare litt treg med påloggingen i kveld. Gikk fint hos jordmor i dag, men huff den var vondt den strippingen (har ikke opplevd det slik før). Helt utrolig altså, men jeg får hele 5 cm åpning under kynnerne!!! Men det går tilbake til 3 cm når det er rolig. Det skyldes en vannblære som presser på, jordmoren synes det er rart at fødselen ikke starter slik forholdene er hos meg. Men, jeg sitter nå her hjemme i sofaen og ruger, har vonde kynnere, og thats it... Kjedelig! Jeg skal forresten føde på St. Olav. Hva med deg, still going strong?
Sunshine:0) Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 Still going strong;0) Har hatt den verste natta hittil......sinnsykt vondt i magen nesten som luft smerter....ringte jormor å hun sier det er kynnere. Har ikke hatt det før så var litt usikker. Jeg skal til jormor på torsdag skal høre om hun kan strippe meg da! Hvis ikke det skjer noe da;0) Bebisen min har vert kjempe aktiv i dag........og i natt nårndet holdt på så sparker den masse. Hvet du om du får jente eller gutt?
Sunshine:0) Skrevet 28. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2006 Det ble litt klønete....... i natt når jeg lå våken med kynnere hvis det er det det er da så sparket den masse!
Crazy mama Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Det ser ut til at jeg får en jente igjen, gleder meg! Vet du hva du får? Enkelte netter er bare håpløse nå på slutten, både pga kynnere, sprengt blære, vondt bekken osv. Men jordmor sa til meg i dag at det er mer vanlig med maserier når en er førstegangs. Husker jeg lå i to døgn før fødselen, uten det spor av søvn, en er jo ekstra spent også som førstegangsfødende. Ikke for det, det virker som at det blir like slitsomt denne gangen for min sin del. Akkurat nå tenker jeg at jeg godt kan få flere barn, hadde jeg bare kunnet sluppet å gå gravid, bare født dem!
Sunshine:0) Skrevet 28. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2006 Vi får en gutt:0) Jeg gleder meg såååå masse:0) Tusen takk for tilbake mld:0) Nå må jeg se på jakten på kjærligheten:0) Hvis ikke jeg hører noe fra deg så får du ha lykke lykke til!! Førstemann til føden:0)
Crazy mama Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Lykke til til deg også! Og første-fødekvinne til føden!!! )
Sunshine:0) Skrevet 29. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2006 Har du født enda?? Jeg bare lurte på en ting........stripper alle jormødre? Jeg skal nemlig til jormor i morgen:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå