2 fine små Skrevet 28. november 2006 #1 Del Skrevet 28. november 2006 Hei Kimby, Jeg er helt ny her, men har blitt spaadd foer. Det er lenge siden og jeg setter stor pris paa om du har tid til aa se paa meg en liten titt. Dette er en spennende side jeg aldri har sett foer. Ble spaadd at jeg skulle faa 2 jenter en gang. Ble spaadd at jeg skulle faa 2 jenter og en gutt en annen gang. Ble ogsaa spaadd at det skulle bli baade sorger og gleder for meg i forbindelse med aa faa barn. Saa langt har jeg hatt 3 MA og en straalende datter, saa elle tre spaadommene er saa langt intakt. Hva tror dere, er det noen som faar inn noe om meg? Jeg skal til utskrapning i forbindelse med 3. MA i morgen tidlig. To foerste MA var foer datteren min. Blir som regel gravid paa foerste forsoek, men har altsaa naa hatt 3 MA i uke 5. Gravoer 100370 Moi 100472 Hvor mange barn faar jeg, naar kommer de og hvilke kjoenn tror dere de er? Jeg tror selv jeg faar tvillinger en vakker dag, hva tror dere? Takker for svar. Vennlig hilsen... Femina Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7266637-hei-kimby/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå