~ms_freia~ Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 noen som kan gi mæ synspunkt på magebildan mine om ka æ evt kasnkje venta? gå inn på http://www.knertenimagen.piczo.com og trykk på magebilda:)
~ms_freia~ Skrevet 28. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 28. november 2006 prøva igjen æ....dytt dytt...
snartmammapåny Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 vanskelig å si egentlig, men min står iallefall rett fremover å det er en gutt... Føler du selv at magen går rett frem eller er litt avlang langs siden? Ser litt avlang ut.. men vanskelig å si på bildet.. kanskje jentemage...
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Jeg tipper jente.. Har ikke så mye peiling, men magen ligner ikke på den jeg hadde da jeg fikk sønnen min..
~ms_freia~ Skrevet 28. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2006 Trur jo sjøl dt e en gutt:p Men magen e egentli avlang om æ tenk etter....men han e høgt oppe på dagtid og lengre nede på kveldstid...?!?!? mmm...ikkje at æ veit koffer...men ska UL i mårra:D
snartmammapåny Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 lykke til på ul da:) holder en knapp på jente altså Gi oss en lyd på hva det blir da!! Kjekt å se om jeg tippet rett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå