Gå til innhold

hvor mye.

Anbefalte innlegg

Skrevet

sprak dere under fødselen. hvor mange sting måtte dere sy?

jeg måtte sy 7 sting. totalt.

syntes denne syinga var det værste med fødselen kjente jo alt sammen jo, selv med bedøvelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig der syinga var vondest!!!

ble klipt jeg da... jm trodde jeg kom til å rakne helt opp til rompa.... men etterpå så fant ho ut at jeg ikke hadde kommet til å rakne så mye alikevel.. måtte sy mellom 8-12sting.. jm telte ikke..

Skrevet

jeg fikk bare 2 pyntesting, jordmor var usikker på om hun skulle sy det eller ikke, var så lite. og ja, det stakk!! :)

Skrevet

2 sting, ikke så ille med tanke på at den store jenta (4828 g) ble tatt med vakuum....:o)

Skrevet

Hadde det ikke vært for at albuen kom sammen med hodet, hadde jeg ikke revna i det hele tatt sa jm. Men siden det skjedde hadde jeg grad 2 i rift og dyp perinealrift... Vet ikke hvor mange sting for det sa hun ikke, men det var maaange... og veeeeldig vondt!

Skrevet

5-6 sting, revnet innvendig og framover. Stingene nærmest klitoris kjentes godt, ellers var det ikke så galt.

Skrevet

det ble en total ruptur, det er vel 3.grads revning, ble det sting fra helt foran til helt bak på operasjonstua:( ikke godt

Skrevet

Ble klippet 2 klipp, og revna.

Aner ikke antall sting...

Men JM sydde og sydde i 45 min. Og jeg som trodde det værste var over når hun endelig kom ut ja....

Skrevet

Ble klippet pga lillegutt ble tatt med tang jeg da..

Ble sydd 5 sting. Merket ikke noe som helst mens jeg ble sydd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...