Gå til innhold

orkdal sykehus (OSS) noen ??

Blomsterpiken med jentefrø

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du....

Ja jeg skal også føde på OSS. Er andregangs med termin 28 januar, så det kan vell hende vi treffes oppå der... Er 22 år, gift og som nevnt mor til en gutt på 2år.

Fødte på OSS sist også, i november 2004. Har bare skryt å komme med om den fødeavdelinga. Det er mannen min som bestemte at OSS er fødeplassen vår, fordi det i 2004 ikke var mulig for pappa å være hos mor og barn på ST.Olavs mer enn et døgn mens det OSS var tillatt for far å være der hele tiden. Denne gangen skal vi dit fordi det er det kjente og fordi vi er så fornøyde med hvordan opplevelsen var sist...

Hadde vært koselig å komme i kontakt ja, prøvde litt tidligere i svangerskapet å komme i kontakt med noen men fikk bare svar fra ei som hadde termin i begynnelsen av januar, men det dabba liksom bort. Så jeg ble kjempe gald når jeg så tråden din her... Termin på nesten samme dag og gitt... Hehe- arti da! Hvor bor du hen?

Jeg skal føde på OSS. Eller har iallefall planer om det. Er fra Møre og Romsdal og det er en stor diskusjon gående om vi får bruke OSS eller ikke. St.Olavs mener vi tar opp plassene.... Hva med fritt sykehusvalg da??

Har termin den 28.januar, så det kan jo hende vi møtes :-)

Oi! Så spennende, ja da kan det jo virkelig hende vi møtes alle sammen... Hadde vært koselig det. å kjnet noen av de som er på føden sammen med deg liksom... Har ikke fått tak slik et innmeldingsskjema enda jeg, men jeg har snakka med legen min og han sa at de ikke kunne avvise meg om jeg stod på trappa til dem med rier, så det var bare å føde der ja... hehe...

Det har jo blitt slik nå at St.Olavs ikke har kapasitet til å ta imot alle de fødende i trøndelag, men de planlegger likevell å legge ned OSS som faktisk går med millionoverskudd. Kan dere skjønne det? Vi må vell inn på låven å føde igjen jenter... Hehe!

oj så spennende :) hva med å utveksle MSN ?? jeg er også 22 , men er førstegangs :) bor på hitra :) men er egentlig fra trheim :) vil gjerne ha msn adressen til dere begge :) guuud så spennende :) hadde jo vært så morro å ligget der samtidig :) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...