Gjest Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 ser min lilllesøster har skreve her inne opp til flere ganger men IKKE fått svar....så jeg tengte jeg kunne hjelpe henne litt hun lurer på om hun har baby i magen sin???i så fall så kommer den overaskende hehehehehe hun er født den 02.12.85
Gjest Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 dytter denne opp for min hærlige lillesøster )
Lillegull og spiren Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 jeg får opp at hun kan være gravid eller at det skjer om ikke så lenge...får opp litt usikkerhet fra henne side.. lykke til:) klem..
Elastica Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Synd at hun ikke har fått svar før!! Jeg er desverre ikke her så mye pga. masse arbeid og lite fritid. Jeg svarer først og fremst de som spør etter meg og deretter de som er innpå akkurat da... Min første tanke var at hun ikke er gravid akkurat nå, men så fikk jeg sterkt inn des. og gode nyheter/feiring. Og siden desember er rett rundt hjørnet så er jo absolutt muligheten til stede. Ser ut som om hun har veldig lyst på baby :-) Ønsk henne lykke til!!! Klem
Gjest Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 takkar for svar på hennes vegner ) kanskje flere som ønsker å svare på den???
nattinatt Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Hallo Var det søstra di likevel då??Skal sjå eg.eg fekk ikkje opp at ho er det no,men trur det ikkje er så lenge til altså..får opp at ho blir gravid i desember eg.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå