Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 28. november 2006 #1 Del Skrevet 28. november 2006 noen som skal føde på OSS eller har erfaringer derfra ?? hadde vært veldig kjekt å kommet i kontakt:) jeg skal ha i jan/feb . å skal føde på OSS... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T&J fikk baby 7. februar :o) Skrevet 28. november 2006 #2 Del Skrevet 28. november 2006 Hei hei!! Jeg skal forhåpentligvis ha ks på OSS. Har termin 21 februar, men blir vel tatt ei uke før. Lå på OSS da jeg fikk nr 1 for 8 år siden. Er kjempefornøyd med alt der oppe!! Kan ikke klage på noe. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. november 2006 #3 Del Skrevet 29. november 2006 heisann! Jeg skal føde på OSS, har ingen erfaringer, men liker godt jm og håper d er hennes vakt når bebissen vår bestemer seg for å kom til veden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente19*31.01.07* Skrevet 30. november 2006 #4 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg skal føde på oss.. han ingn erfaring og har ikk vært å sett der enda engang!! må nok gjøre det før fødselen ja.. slik at jeg er litt kjent! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 30. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 30. november 2006 er du her ? :)jente 18*9*feb..... har du msn ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente19*31.01.07* Skrevet 1. desember 2006 #6 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg er her, men hvem er du da? ja, jeg har msn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 1. desember 2006 #7 Del Skrevet 1. desember 2006 Heihei! Jeg skal føde på OSS, har termin 19 februar og venter spent på go-gut'n i magen min! Er førstegangsfødende så alt er nytt for meg også.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaJe å go-gut`n:) Skrevet 3. desember 2006 #8 Del Skrevet 3. desember 2006 Heisann! Jeg skal føde på OSS. Er førstegangs, så jeg har ingen erfaringer, men hører mye positivt fra venner og kjente. Har termin 7. februar, og gleder meg til å få hilse på den lille=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå