Nela Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Kommer dessverre tilbake til dere nå! Har vært på innvendig ul i dag, siden jeg begynte å blø i går. Der var det nok på tur ut alt sammen. Så da slipper jeg heldigvis utskrapning. (Klarer å se noe positivt med det, såvidt...) Lykken varte bare et døgn denne gangen:( Er vel egentlig litt letta over at det skjedde nå istedenfor senere i svangerskapet såfall! Føler meg nesten likegyldig nå, har ikke flere tårer igjen...
♥Tullerusk♥ Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Uff, så trist..=o( Sender deg en sekk med koser og klemmer... *kosklemmekosklemmekosklemmekosklemmekosklemmekosklemmekosklemme*
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Kjære Nela. Først og fremst vil jeg sende allverdens med trøsteklemmer til deg, jeg har nettopp vært gjennom det samme i uke 11 - og kjenner mange av følelsene. Jeg syns du skal være letta over at det skjedde såpass tidlig, samtidig er det viktig å får lov til å sørge over det som har skjedd. Jeg gråt mye den første uka, men det har stabilisert seg nå - mindre hormoner i sving også. Hvor lenge hadde dere prøvd?
Nela Skrevet 28. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2006 Takk BabyCakes, det gjør godt:) Takk til deg og Håpefull28:) Vet at det var bra at det skjedde så tidlig, du hadde det nok mye værre som hadde gått så lenge å gleda deg! Hadde jo egentlig et lite håp om at det bare var litt blødning som noen har i begynnelsen av svangerskap, men det var dessverre ikke det. Hadde prøvd siden Juni i år. Håper jeg slutter å blø snart, så vi kan prøve igjen. Kommer sikkert til å være kjempenervøs hvis jeg får en positiv test igjen.
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Vi håper og håper, og blir nokså skrullete i hodet av å gå rundt å tenke EL - samt IKKE KOM MENS! Men som du sier vil vi helt sikkert bli kjempenervøse når spira igjen sitter. Jeg hadde et "romantisk" bilde av det å være gravid, inntil jeg ble det selv... Vi krysser fingrene for at spiren er på plass igjen snart og at den sitter denne gangen!
Nela Skrevet 28. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2006 Ja, nå har de bare med å klore seg fast! Denne gangen var jeg veldig sikker på at mensen skulle komme, å jeg fikk jo rett på en måte... Ikke den beste, men. Skal bygge opp motet nå, en dag SKAL det gå! Fikk jo beskjed om at dette ikke hadde noe å si for neste gang jeg ble gravid. Det var ikke noe større sjanse for at det skulle gå sånn igjen bare fordi dette skjedde nå. Å det er jo gode nyheter! Er forresten også 28år:) (regner med at nicket ditt betyr det)
Nutmeg Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Uff så trist:( Vet ikke helt hva jeg skal si for å trøste, men sender deg mange trøsteklemmer. Håper du blir gravid igjen fort, og kommer deg videre til 2.trim og 3.trim. Trøsteklem!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 Uff da, det rist å høre! Mange gode klemmer fra meg!!
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 Nicket betyr at jeg er 28 år, ja. Har dere barn fra før? Ingen grunn til at det skal skje igjen neste gang! Uansett vil jeg nok være litt mer nervøs. I de aller fleste tilfeller går det faktisk bra - jeg må minne meg selv på det innimellom. *jakter på EL*
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 28. november 2006 #10 Skrevet 28. november 2006 ...mente trist selvfølgelig...
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 28. november 2006 #11 Skrevet 28. november 2006 Mitt siste innlegg la seg inn litt lenger opp.
Nela Skrevet 28. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 28. november 2006 Nei, har ingen barn fra før. Dette var første og eneste gangen jeg har vært gravid. Men da vet vi at vi får det til såfall:) Har dere noen barn fra før? Prøvd lenge?
Nela Skrevet 28. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 28. november 2006 Takk Nutmeg og barney for de gode klemmene:)
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 28. november 2006 #14 Skrevet 28. november 2006 Vi har heller ingen barn fra før. Det klaffet på første forsøk, sist gang - er ikke erfaren med å vente/være tålmodig. Jepp, vi kan få det til - nå må vi bare får den til å sitte!!!
Nela Skrevet 28. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 28. november 2006 Neste gang skal jeg sette en tropp oppi der, så den ikke kommer seg noen vei. Hehe, nå begynner den elendige humoren min å bryte seg frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå