Minnie_Moon Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Når sånn ca vil babyen vokse ut av den? Forutsatt at babyen vokser i normalt tempo da :-)
It's all about me Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Hos oss var ikke problemet at han vokste ut av den men at han ikke ville ligge nede lenger. Så etter 4.5 måned kom sportsvogns fram da ville han bare opp og se.
Nuffa Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 jeg brukte min oth-bag til han var 5 mnd. Da gikk jeg over til bag på bugaboo. Den brukte jeg til han var 6,5 mnd, men kunne brukt den mye lenger....! men da ville han opp å titte på verden.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 jeg har emmaljunga duo edgen, bagen på den er kjempe stor. sønnen min fikk plass oppi den når han var 11 mnd, og han er lang
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Vi brukte duo bagen til sønnen var ett år... I den kan man sette opp ryggen også, slik at babyen kommer opp og ser litt likevel...
2 søte små gutter Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Vi har simo kombi. Brukte bagen til han var ca. 8 mnd, da satte han seg opp og ville helst henge over kanten å kikke når vi gikk tur. Men han fortsatte å sove i bagen inne på dagtid frem til han var 15 måneder !
go*mamma*n Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 vi har basson duo. Og gutten vår ligger i bagen fremdeles når han skal sove ute. Basson har veldig stor bag, gutten vår har tom plass til en stor dunpose... og han er helt normal på lengden!!! Lykke til med vognkjøp!!!
Blue Lady Skrevet 2. desember 2006 #8 Skrevet 2. desember 2006 Kommer ann på så masse. Først og fremst hvordan bag du har. Simo, Emmaljunga, Bugaboo, Basson er store. Easywalker, TFK , oth er litt mindre og Traxx, Quinny og Mutsy er vel de minste. Så kommer det ann på hvilken pose du har. Voksien som vi hadde er stor. Vi hadde Emmaljunga Duo Edge, Lucas var normal i vekst, kanskje litt liten. han vokste ut av den da han var 7 mnd. Men vi hadde den store voksiposen også da. Og så ville lucas opp å se så da bytta vi bare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå