Gå til innhold

Stadig stigende blodtrykk...

Anbefalte innlegg

.. og verre blir det jo mer jeg stresser meg opp over det.. Det vet jeg, jo, men klarer IKKE å la være å bekymre meg. Har heldigvis ingen andre symptomer på forgiftning, så jeg er vel av dem som får høyt blodtrykk, mente gynekologen. SUKK...

Skal til fastlege på torsdag. Vet ikke helt hva hun kommer til å gjøre.. gynekologen mente at hun kanskje ville sende meg til kontroll på føden. Bebissen har det bra, heldigvis.. så langt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265924-stadig-stigende-blodtrykk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er veldig nysgjerrig på hva BT mitt er i morgen, for da skal jeg på kontroll hos legen min. Fikk svangerskapsforgiftning i slutten av forrige svangerskap og ble satt igang én uke før termin. På forrige kontroll hadde jeg BT på 130/80, litt ødemer og proteiner i urinen, så det er viktig å holde øye med symptomene. Har nå hatt hodepine mer eller mindre i flere dager, så får vel nevne det for legen min også. Det er deilig å tenke på at vi har kommet såpass langt i svangerskapene våre nå at barna fint vil klare seg utenfor magen, dersom noe drastisk skulle skje...

Lykke til hos fastlegen på torsdag!!

---var til oppfølging i dag for mitt blodtrykk og protein (ble oppdaget for høyt i forrige uke). Resultatet er at blodtrykket har økt ytterligere, protein er det samme som sist og derfor er jeg er nå sykemeldt helt frem til termin.. Har også tatt full UL hvor de kontrollerer blodgjennomstrømming osv samt ctg. Beibissen min (eh.. vårs) har det bra, heldigvis:-)

Synes dette er skummelt da det enda er noen uker igjen til termin (28. jan). Legen sa at forløsning kanskje vil måtte skje tidligere og at jeg må basere meg på å ligge en stund på sykehuset til observasjon... huff...

Fått streng beskjed om å holde meg i ro. Neste undersøkelse med "full pakke" (full ul, ctg og de andre "små-prøvene" osv) er i begynnelsen av neste uke. Så nå følger jeg ordre så godt jeg kan!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...