Gå til innhold

Til alle fra asker og bærum ( samme som trimester sidene)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Vi var fem stykker på dette treffet og det var kjempe koselig :o) Vi tenkte at neste treff skulle bli på nyåret, men har ikke satt en dato helt enda. Hadde vært veldig kjekt om dere kom også, det er en hyggelig gjeng som er der :o)

Annonse

Blir neste treff lagt ut på bim treff eller hvor skal jeg følge med?

Hvem er det som organiserer treffene?

Jeg skal prøve å "tørre" neste gang.. Litt skummelt må jeg si..

Hvor er dere fra i asker og bærum? Kansje noen kjente å møte..

Hei.

Jeg kan sikkert legge ut ett treff. Kommer tilbake til det neste uke med en ny dato for januar. Vi har bare vært Asker folk så langt. Men så har vi truffet noen fra Bærum som også har lyst. Så vi lager sikkert ett treff for alle sammen.

Følg med under BIM- treff Akershus. Så får du det med deg.

Det er super koselig hver gang. Man treffer folk som er i samme situasjon. Noen venter første barn. Mens andre er på nr to og tre.

Håper du kommer:)

Ps: jeg legger en mail ut her også så vet du at det blir noe...

Hei kreps 1976. Jeg syns også det var litt skummelt første gang, men det gikk kjempe fint, alle som er der er jo hyggelige mennesker som prater i vei :o) Ser du er født i 76, jeg er født i 77 og vet at to av de andre er 31 år, så vi er jo i samme aldersgruppe. Jeg håper du kommer, det er bare kjekt at flere kommer ihvertfall hvis vi er flere som har termin i samme måned. :o)

Det er jo ikke det at jeg er så fryktelig sjenert av meg, men allikevel litt spesielt å dukke opp et sted der man ikke kjenner noen.

Men jeg skal bli med neste gang.. Må jo bare tørre det!!:)

Selv bor jeg også i Asker, så det blir morro å treffe noen fra området. Har bestandig bodd i Bærum, men har nå fått flyttet på liket.. Trives godt!

Har en gutt på 3 år fra før og venter en gutt til. Så klærne er i boks og jeg blir ikke blakk denne gangen. Fryktet det, er litt syk på søte jenteklær. Rosa sko, rosa kjoler osv..

Men jeg liker veldig godt blå kosegutter!!!

Ha en fin kveld alle sammen!!

Vi venter også en liten gutt :o) Syns det er så mye både søte og tøffe gutte klær, føler jeg kan gå helt berserk i butikken, hvis jeg ikke passer meg. Det er vår første og vi har kun bodd i Asker i halvannet år. Syns det er kjekt å bli kjent med flere i området. Da håper jeg du kommer over nyttår. Ha en fin kveld :o)

Hei!

Jeg hører til mai klubben, men kan godt være jeg føder i April da termindato er 6 mai. Så jeg titter av og til innom her også. Jeg har veldig lyst til å troppe opp i januar! Jeg er nyinnflyttet til Asker kommune, og blir koselig å møte nye mennesker og gravide i samme situasjon som meg selv.

Du er hjertelig velkommen! vi har på tidligere treff kun vært lykkebarn og meg som føder rundt april, de andre har termin desember og januar. Blir kjekt å treffe flere som skal ha rundt samme tid. Neste treff som settes ut skal jeg prøve å legge ut en påminnelse flere steder .Ha en fin dag :o)

Annonse

Da er vi ihverfall 5 stk som skal ha barn ganske likt.

Det er morro!!

Selv er jeg redd det blir mai barn på meg da jeg gikk to uker over sist.

Gjør ikke noe å få mai barn altså, men det er fryktelig kjedelig å gå så lenge over. Men, men, noen ting råder man ikke over.

I morgen skal jeg ha 3 års bursdag med barn fra bhg, så da blir det liv i stua. Det er gøy det:)

Hei! Håper du hadde en fin bursdagsfeiring og gratulerer med sønnen din sin 3 års dag. Det er kjempe kjekt hvis vi blir flere som skal ha barn rundt samme tid :o) Får håpe alle kan komme ved neste treff. ha en fin dag .o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...