Gå til innhold

Noen med IKM uke 49 her???

Anbefalte innlegg

Nå er det på tide med en tråd her synes jeg!! Er så utrolig spennende om dagen!! idag er det 8 dager siden el, jeg har hatt masse stikninger i pupper og magen og nedentil, og igår hadde jeg bitte bittelitt rosa i papiret når jeg var på no. Tør ikke helt å håpe..men ååå, tenk hvis... Hvordan er det med dere andre? =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265861-noen-med-ikm-uke-49-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titt tei, her er jeg...

IKM mandag 4. desember. Ømme pupper, tisser ofte og stikninger i underlivet. Men det har jeg hver mnd.

Jeg håper og tror på det beste, men frykter det værste... Greit nok med en sånn forventning, for da blir man ikke så skuffet...

Håper det beste for din del Lillemy-77. Rosa på papiret er jo et godt tegn.

Krysser fingrene for alle 49'ere..

Klem fra...

Ikm tirsdag 5. des jeg.. Ja sist periode hadde jeg skikkelig forventninger, og ble jo skuffa da selvsagt...hehe...så nå er jeg mer realistisk..men innerst inne tenker man jo...og så er det forskjellig nå fra sist periode. Men vi får bare prøve å være tålmodige...ikke det jeg er flinkest til nei...hehe...:) Krysser fingrene for oss xx :o)

Hei hei!

Jeg har IKM neste uke, men vet ikke helt hvilken dag, tror det er sånn ca torsdag-fredag. Litt usikker på om jeg har hatt EL i det hele tatt...

Har ingen symptomer what so ever, men jeg går til akupunktur, og i går da jeg lå med nåler i kroppen fikk jeg plutselig vondt nederst i magen!

Har ikke så stor tro på denne mnd, men men....

Lykke til:)

Jeg kjenner det jevnt og trutt at det stikker litt nedentil..det må da bety noe..? kan vel også bety mensen det da..hehe..som alle andre symptom man har... Når skal dere teste da folkens? Jeg tror ikke jeg holder lenger enn til lørdag gitt...:)

Annonse

Hei!!

Arti at vi er flere med IKM samme uka =)

Jeg har IKM fredag 8.... Ingen symptomer på at noe er på gang, men det er vel strengt tatt litt tidlig.. Kjenner jeg meg rett, klarer jeg vel ikke å vente stort lenger enn til fredag før jeg tester... Lider nemlig av testemani!!!

Hmm, spennende uke vi har forran oss da! Lykke til alle sammen!

Klem =)

Hei :-)

Må slenge meg på her jeg også. Har IKM lørdag 9. desember. Ingen symptomer ennå, men så er det jo alt for tidlig ennå ;-)

Er temmelig sikker på at vi treff EL veldig bra denne gang. Testa positivt på EL tester fredag og lørdag. El slim begge dagene. Fikk kjempevondt ved høyre eggstokk bare en time etter sengekosen på lørdag, så tror vi traff bra, ja :-)

Nå er det bare å vente og se. Fikke CBdigital i posten idag (billige-tester).

Vel, jeg tror jeg har det denne uka. Jeg forventer den kanskje nå i helgen, men er så usikker når el var. Det var i peroden lørdag-mandag 18.-21. november...

Så jeg sier til meg selv at det er mandag 4. desember jeg.

Kommer nok ikke til å teste da uten symptomene kommer sterkere, akkurat nå tror jeg ikke tr uteblir, føler en mensmurring allerede :(

Håper det er bare lureri

Lykke til alle sammen :) :) :)

Jeg har vondt...auau...det kommer sånne tak med vondt nedentil, og så hadde jeg bittelitt rosa sammen med masse lotionaktig utflod både idag som er dag 9 etter el, og på dag 7 etter el. Noen som har det likedan? Det er liksom ikke mensmurringer slik jeg har kjent det før ihvertfall...mer sånn stikk/tak nå og da... er så utrolig spent nå...ikm tirsdag 5.des. =)

Annonse

Høres veldig spennende ut Lillemy-77...

Selv har jeg aldri hatt EL-blødning eller festeblødning, så jeg vet liksom ikke hvordan det er.

Er bare mine ømme pupper jeg henger meg opp i om dagen.

Blir spennede å se på mandag for min del, og tirsdag for din del...

Klem fra...

hei jeg slenger meg på her jeg. ikm søndag 10 des. Har ikke de store forventninger.... Tenkte jeg skulle prøve el test denne syklusen. Sist syklus 34 dager tok utgpkt i den. Da sto det at man skulle begynne å teste dag 18, var på årlig gyn undsøk dag 17 og han sa at han så jeg hadde akkurat hatt el... Og jeg som da hadde vært borte fra mannen i 4 dager( forb... jobb!!!)!!! kjiiipt, for vi var veldig koseklare for å treffe el. Så med mindre svømmerne til sambo er veldig utholdene, så har det vel ikke skjedd noe her:-( Ingen symptomer på det heller..

Men lykke til alle sammen hvertfall!!!!!!

(er i 2. pp som jeg når velger å kalle påpp Prøver Å Prøve Periode)

Hei:) Dere som kjenner at noe er på gang...har dere vondt/stikninger bare på den ene siden? Jeg klarer liksom ikke å kjenne hvilken side...det er liksom bare "nedi der"...hmmm...kanskje det ikke er noe på gang likevel...er ikke eggstokkene litt lengre oppe på hver side liksom? Nederst i magen? ...noen som kan hjelpe meg...? =)

har ikm på tors 7/12. hadde vært så koselig med en positiv test nå rundt jul!!

så gøy å se det er mange som har ikm til uka, spennende.

Jeg føler meg vel gravid og har mange symptomer, men tror de fleste bare er innbilt. Følte meg gravid forrige mnd og, men ble skuffet selvfølgelig.

Lykke til alle sammen!!!måtte det bli mange kryss og positive tester på oss neste uke!!!!!* krysser ben og armer*

håper så inderlig på barn i magen jeg=)

Hei igjen jenter!

Ikke noe mer rosa siden i går morges. Er nå på dag 6 etter EL. Og i går kveld så begynte stikningene der nede. Er optimist jeg! Sjekka alle chartene mine, og jeg har ikke spottet før enn dag 9 tidligere. Magen kjennes egentlig ut som da jeg var gravid i høst. Men har ikke hatt en normal syklus siden juli, så kan jo være at jeg kjenner for mye etter...

Lykke til dere andre 49'ere!

Livlig tråd, hi hi!

Dytter opp litt jeg!

Er hjemme fra jobb i dag, for her er stemmen borte. Hadde høy temp i dag også. Hadde det ikke vært for forkjølelsen så hadde jeg trodd at temperaturen fulgte trifasisk kurve.... klør etter å teste men er jo altfor tidlig. Kanskje svi av en liten EL-test snart, he he!

:)

HEI:)

Jeg er også med her, IKM 5 des.

Hadde en ganske rar dag i går.. startet med litt murring fra morgenen of utover dagen ble det tydlige stikninger på høyre side.. Senere på kvelden ble det enda verre, masse stikninger og noen litt annerledes mensensmerter.. hmmm..

Skal ikke være for sikker akurat, kan jo være mensen!!!

regner med å teste imorgen.:)

Klarte ikke å la vær jeg da!

Fikk faktisk opp en ganske sterk teststrek på EL-testen. Tok EL-tester også etter EL, for liksom å få bekrefta at EL var over. Forrige EL test tok jeg da 3dpo og da var det såvidt jeg kunne skimte test-streken.

Har en del stikninger i magen, så det kan jo være noe.... Er jo faktisk to dager siden jeg kanskje hadde en liten festeblødning. Svidde også av en strimmel-graviditets-test. Den var ikke positiv, men herregud er jo bare 7dpo!

Krysser fingra for at vi kan hoppe videre til 1. tri alle sammen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...