Gå til innhold

Hvordan går det med Annemor???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du der Annemor?? Du skulle jo settes i gang, tenker masse på deg og håper alt går bra! Er så spent på dine vegne, vi har jo fulgt hverandre en stund nå, også kommer du her og sniker i køen... ;-) Neida, unner deg det, håper sykehusoppholdet er snart overstått!

Håper alt går kjempefint og at du snart får anledning til å fortelle hvordan dere har det. Tusen lykkeønskninger og kryssede fingre og gode vibber!!!!!!!!! stor klem fra en spent

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fikk jeg svar! Hun har visst født en nydelig jente, ifølge en av hennes venninner på et annet forum her inne jeg var og snek på. ;-)

Håper vi snart får vite detaljene!!! Gratulerer Annemor, til deg og hele familien!!!!!!!!!!!!!!!

stor klem fra meg

Skrevet

Hei. Je er en nær venninne av Annemor36. Hu fikk ei jente etter 3 døgn med rier. Ble keisersnitt i dag kl 0926. Siw-Angelica veide 4110 gram og var 48 cm. Alt bare bra med mor og barn. Je selv skal på sykehuset i morgen på overtidskontroll og da skal je selvfølgelig besøke de to jentene.

Skrevet

Oi, da var hun sikkert sliten og glad når det var over! Du får hilse til henne og gi henne en gratulasjonsklem fra meg i hvert fall. :)

Skrevet

Hei...

Ja det skal je gjøre :) Blir sikkert satt i gang over helga je å så da ser je vel mere til henne tenker je. Hu får sikkert itte lov å reise hjem så fort pga keisersnittet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...