25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Hvilket er det beste og hva var prisen. Hvor ble det kjøpt? Skal kjøpe julegave til gutten min :)
Gjest Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Har kun prøvd et. På barnas hus til kr 599,- Gutten min synes det er kjempedeilig å ligge på hvertfall:)
kezz Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Har kjøpt på NØSTEBARN!!!!! det er helt fantastisk...gutten vår finner roen med ENGANG på det...og det er alltid perfekt tempratur på det for han..vi var så fornøyd med skinnet, at vi kjøpte lammeskinns-vogn-posen de har der og!! vet om MANGE som har kjøpt skinnet sitt der...og de er veldig fornøyde...og ungene er blitt avhengig av skinnet.... nostebarn.no er dressen...ellers så har de butikk i oslo og i bergen!!!
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 VI kjøpte lammeskinnspose. Den kostet 2000 kr. Er utrolig fornøyd!! Kan dele den i to, og bruke den ene delen i senga og den andre i vogna feks, eller nå som det er vinter bruker jeg hele posen i vogna. Den er kjøpt på en babybutikk i Mandal. Du er helt sikkert ikke derfra:) Forresten er gutten min også født 14.07
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 28. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2006 Da har jeg fått endel hjelp alt. Tusen takk. Tar meg vel kanskje en tur til Oslo endag da å shopper. Får se hva jeg ender på Får kanskje flere svar. Burde kanskje kjøpt før, men det har liksom ikke vært veldig kaldt også har jeg tweedull i vogna som jeg har fårr gratis
Katta&Eira Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Nøstebarn, Nøstebarn! Jeg sov på skinnet før lille plom ble født, slik at det var mammalukt i sengen hennes. Hun får ikke sove i vår seng hvis ikke jeg ligger der, tror det er fordi det ikke er lammeskinn der.
♥sjiga♥ Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 mitt er kjøpt i dk. fik det i gave. men vet de har et på babyshop til 299,- vet ikke noe om kvaliteten der men skulle tro det er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå