Gå til innhold

Bytte barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff! Sitter her i et kjempedilemma:

For 2 mnd siden begynte gullet vårt (13 mnd) i barnehage. Det er en nokså gammel og slitt barnehage, men koselige folk som jobber der. Jenta vår trives godt der.

I dag har vi fått plass i barnehagen vi ønsket helt fra starten av. Den ligger 100 m fra huset vårt og er bare noen år gammel (type: 4 årstider). Hva bør jeg gjøre? Tenker på gullet som må bli kjent med nye mennesker på ny....

Noen med gode svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det aller beste er jo å la henne gå på den bhg som hun er i nå. Ellers må hun gjennom prosessen med å bli kjent med folk, gå inn i en ny rutine osv. Og jeg tror det er mest trygt for henne å være der hun er.

Skrevet

Gjør det som er enklest for dere. Heldigvis er barna flinke å tilpasse seg det miljøet de er i. Ser ikke problemet med å bytte. =)

Skrevet

Har vært i samme situasjon selv...og bytta. Er så mye mer fornøyd med den nye barnehagen...heldigvis. Likevel strigråt jeg den siste dagen i den gamle barnehagen (vel, i bilen etter levering/henting), selv om ho bare hadde vært der ca. 2 mnd.!

Kjøpte blomster til de ansatte og styra på. Jenta mi virka ganske så upåvirka av det hele ;-) Ho stortrives i den nye barnehagen!

Skrevet

Vi har opplevd det samme - valgte å ikke bytte. Jeg vil si at ny vs. litt slitt barnehage er ikke det jeg ville vært mest opptatt av. Det viktigste er personalet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...