2barns mamma i juli-08?? Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Betyr det at baby'n ligger med sete nederst? Er liksom for det meste nederst jeg kjenner spark.. men noen ganger også på sidene eller oppe.. men mest nede... er i uke 29.. når begynner evt baby'n å snu seg rett vei da?
Abracadabra Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 min har ligget med hodet ned i et par mnd nå, og den kiler meg i lysken med hendene mye! kan av og til komme med litt kraftigere skyts også, da, hehe. men det trenger ikke bety at den ligger med rumpen ned, nei! såvidt jeg har forstått så er det veldig individuelt når de snur seg...
Gjest Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Min lille krabat har ligget mye på tvers, og da har det innimellom vært fryktelig mye spark neders i magen, men også en del boksing i navleregionen. Jeg er i uke 30 og merker at barnet endrer stilling med jevne mellomrom fremdeles.
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Den har jo hender også som kan lage ubehageligheter Jeg kjenner bevegelse over hele magen jeg,og er i uke 33,men tror ungen ligger med hodet ned. Magen min har i alle fall begynt å synke.
enlitentil Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Klart den kan snu seg enda! Jenta mi snudde seg med hodet ned permanent fra uke 31, tror jeg. Men det er mange som kan kjenne 'spark' nederst pga hender og albuer og de kan også slå fra seg ganske kraftig. Hos meg er hodet festet nå men det er endel som skjer der nederst enda. Hele babyen beveger seg jo helt frem til fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå