Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Lurer på å kjøpe desse, er dei d anbefaller i alle skobutikker pga pusteevna og beveglegheten?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Vet ihvertfall at de tåler opp til 18- grader,og at vi er kjempefornøyd med de.
ann33 Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Jeg har nylig kjøpt viking thermo til min gutt på 1,5 år. Det er virkelig sant at de er mye mykere og lettere enn andre cherrox. Hvor kaldt vær de holder vet jeg ikke helt, men hittil har han jo i alle fall vært god og varm. Jeg tenker uansett å bruke skikkelige vinterstøvler når det blir kaldt og "tørt". Jeg tror det er et lurt valg å betale litt ekstra fremfor å kjøpe de billigere cherroxene, særlig til de helt små. Datteren min på 3,5 år har "vanlige" cherrox og de funker helt fint de også.
St. Hans Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Jenta mi begynte å gå da hun var 14 måneder, og cherrox-sesongen begynte da hun var 15. Hun var ustødig på beina og ble regelrett møkksur over cherroxene som hun ikke mestret å gå med. Så kjøpte vi Viking cherrox, som er mye lettere, og hun vagget fornøyd rundt. Til større barn tror jeg alle slags cherroxer er gode nok. Viking er bedre, men dyrere, så det blir en vurdering hver enkelt må gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå