Gå til innhold

Andre som har vært gjennom Laparoscopi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jepp, eg va for 3 uke sia.

Til meg gikk det ganske bra, men var VEEELDIG øm i magen 1 uke etterpå. er fortsatt litt blå på magen. men det er ikke alle som blir det da..

Var helt utslått når eg våkna fra narkosen. søv heile dagen (bortsett fra ett par timer når jeg dro hjem.)

Var ellers i helt fin form etter narkosen, men så har jeg aldri reagert på narkose som mange andre gjør!

Ellers etter lap, så var det vanskelig å bøye seg, bytte sittestilling/snu seg i senga!!! Men nå skal det og sies at det er folk som er i så bra form at de både drar på trening etter dag 2 og mere til. Men jeg tror det kommer av hva som blir gjort under inngrepet. Selv fikk jeg fjernet en del cyster...

Så du må bare spørre hvis det er noe du lurer på, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan.

Lykke til på lap.

Klemm

Takk for godt svar.

Hos meg har de foreløpig ikke funnet noe galt. Livmor og eggstokker så helt fine ut på innvendig ul. Men siden det ikke er noe galt med mannen sin kvalitet, må jeg sjekke om det er egglederne det er noe feil med.

Har dere prøvd lenge?

Vi har prøvd i ca 2,5 år. (litt av og på). Så her er alt i orden med både typen og meg nå, så nå gjenstår det bare at det klaffer:) Hadde ikm for 4 dager siden, så jeg er spent nå... men kjenner jeg tanta rett så er det nok bare hun som kødder med meg..IGJEN.. hehe

Hvor lenge har dere prøvd da?

Slutta på pillen juli 03 (gifta oss da).

Har ikke gjort noe for at ting ikke skulle skje etter det. Men var ikke svært opptatt av å time eggløsning før for halvannet-to år siden.

Fire dager over. Da skal jeg virkelig krysse fingrene for at tanta ikke kommer!

Hvor gammel er du?

Jeg er 25.

Jeg er 25 jeg og....

Veit du...eg har egentlig ikke trua på at det har klaffa no, men det har jo gjort seg:)

Sist mnd va tr 6 daga forsinka, mnd før der va den 9 daga forsinka. Så ingenting er helt som det skal her.hehe

Annonse

Så stress for deg da!

Har du vanligvis stabil syklus?

Jeg håper for deg likevel jeg!

Hos meg pleier mensen alltid å komme for tidlig. Men denne måneden gikk jeg to dager over. Valgte å tro jeg var gravid, men blei utrolig skuffa da jeg testa negativt i går. Og noen timer etterpå kom tanta....

har du testa?

Den har vært sånn høvelig stabil...

Har ikke testa nei... skal vente til helga. Har og den erfaringa at så snart jeg tester så kommer tanta! Er så kjipt...

Men hvis det ikke klaffer denne gangen, så skal jeg prøve en enkel pergo-kur neste syklus. Har jo så løst til å få en liten spire til jul. Hadde jo vært den beste julegaven-ever!!!

Det skal jo øke sjansen da!

Men jeg tror ikke du trenger kur - håper for din del at du er gravid!

Søstera mi har ikke trengt noen kurer. Blitt gravid første pp begge gangene. Rart det skal være så stor forskjell på folk.

Prøvde søstera di lenge?

Ja, det er rart det...

Ho søss prøvde i 2 år, så de har slete sjøl. Var jo så greit å ha henne å prate med siden ho va i samme situasjon:))

Tenkte jeg skulle prøve å la vær å tenke på barn denne mnd, men det ble jo ikke lett da søss ble gravid nå.hihi

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...