solstorm Skrevet 28. november 2006 #1 Del Skrevet 28. november 2006 Har du vært på UL ennå, hvordan gikk det? Mener ikke å mase, men jeg er bare så spent på dine vegne.... :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwholeNewWorld Skrevet 28. november 2006 #2 Del Skrevet 28. november 2006 Hei Solstorm! Jeg har skrevet et inlegg " UL idag eller noe" kalte jeg det :=) Det har gått veldig fint! Vi så det vi håpet på, så nå er vi ganske breoliget her. Har vært hos et sett besteforeldre før idag, og fortalt nyheten, og de to siste kommer på middag ikveld, så da skal vi fortelle det til de ikveld! Hvordan går det med dere to da? Klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7266687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstorm Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 28. november 2006 Åhh, det innlegget har jeg ikke sett... MEN SÅ SUPERT DA, nå ble jeg glad!!! :-) Det er godt at dere er beroliget!!! Det går fint med oss, jeg har fortsatt svært få symptomer, bare fryktelig trøtt nesten hele tiden... Kvalmen kjenner jeg ingenting til, men jeg er ganske hormonell da. Derfor er jeg glad for at jeg har vært på ultralyd og vet at alt er bra! Lykke til!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7266917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwholeNewWorld Skrevet 28. november 2006 #4 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg skjønner fortsatt godt hva du mener om å være trøtt.. Jeg er trøtt hele tiden, jeg og. Sover så fort jeg har muligheten..Hihihi! Har vel egentlig ikke begynt å merke så mye til hormonene enda. Men de kommer vel. Min samboer ser faktisk frem til at de skal komme, sier han selv..Hehe! Spørs om han sier det samme når de faktisk kommer :=) Helt enig med deg, at det er godt å ha vært på en UL og at vi nå vet at våre små har det bra! Gruer meg litt til å fortelle min Pappa og hans kjæreste det ikveld, de kommer på middag til oss. Vi fortalte det til min samboers foreldre isted. Men, men! De kommer nok til å bli glad! Har dere fortalt det enda? Klem,klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7267038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstorm Skrevet 28. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 28. november 2006 Hvorfor gruer du deg til å fortelle? Dette er jo en kjempegod nyhet!?! Vi fortalte det med en gang, fordi vi har prøvd flere ganger ved en inseminasjonsklinikk, og jeg spontanabortete en gang. Da det var godt med foreldrene mine sin støtte, og derfor synes jeg det er best at de vet det med det samme! En del venner og kollegene og sjefen vet det også, og de er helt i hundre! :-) Til lørdag skal vi på fest med mine nærmeste venner, jeg har klart å holde tett så langt overfor dem, men da skal jeg slippe bomben løs - gleder meg!!! Vennene mine synes jeg har vært fryktelig asosial i det siste, men jeg vet at hvis jeg hadde truffet dem hadde jeg ikke klart å tie stille om det... :-) Jeg synes det er så vanskelig å holde på sånne store, gode hemmeligheter... Har du fortalt det til mange? Det går sikkert bra under middagen i dag!!! - Lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7267141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwholeNewWorld Skrevet 28. november 2006 #6 Del Skrevet 28. november 2006 Selvsagt er det det en hyggeli nyhet :=) Det er bare hvordan man skal fortelle det.. Vi har kun fortalt det til samboeren min sine foreldre. Ellers så er det bare vi som vet den lille hemmeligheten. Og alle dere andre på BIM :=) Hihihi! Har tenkt til å informere kommende tanter om nyheten ikveld også! Tenkte faktisk å sende de et mms bilde av gravid-testene vi tok og skrive noen ord. Tror de kommer til å få sjokk :=) hihi! Vi hadde og en SA, for kun 3mnd siden, derfor er jeg fortsatt redd for at noe skal skje. På den måten er jeg også redd for å fortelle til for mange nå, dersom det skulle skje noe .. Har du tenkt til å holde det skjult til venner frem til uke 12? Det er planen min. Kun nærmeste familie skal vi informere :=) Selv om det sikkert ikke kommer til å bli lke lett å holde noe skjult! Spesielt ikke en sånn nyhet som dette.. Gleder meg så utrolig til å rope det høyt ut, til å kjøpe klær og ting til den lille! Ja, kjøpte faktisk vår 1. baby ting idag :=) Har allerede fått en liten mage ( dvs at ingen av dressene mine passer...) så jeg har gått til anskaffelse av gravid bilbelte, for å sikre den lille inni meg når jeg er ute å kjører. Det burde du å vurdere! Koster ikke all verdens og definitivt verdt det! Jeg skal logge meg på etter middagen ikveld og fortelle hvordan det går å overrekke nyheten til de kommende besteforeldrene, jeg :=) Klem fra oss! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7267220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstorm Skrevet 28. november 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 28. november 2006 Det å sende bilde pr mms var en god idé!!! :-) De kommer nok til å reagere med sjokk og smil tenker jeg! :-) Jeg hadde også en SA for 3 måneder siden, men det var godt å få mye støtte fra familien, derfor fortalte vi det med en gang denne gangen. Når jeg forteller det til vennene mine til helgen vet de fleste det, men vennene i hjembyen min + søsteren og tantebarna mine skal få nyheten på julaften! Jeg gleder meg til det, men det er litt den samme følelsen som deg at jeg kanskje ikke vil fortelle det til absolutt alle på grunn av faren for SA!!! Vi kjøpte en babyting etter første forsøket, men jeg gleder meg til å kjøpe mye mer. Jeg må innrømme at jeg har sett på barnevogner og babyutstyr allerede, selv om det selvsagt er for tidlig... Fortell meg om middagen da, lykke til! Jeg venter spent! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7267351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwholeNewWorld Skrevet 28. november 2006 #8 Del Skrevet 28. november 2006 Hei Solstorm =) Da er jeg tilbake og middagen er overstått! Pappa og kjærsten ble kjempeoveraket og veldig glade :=) Pappa satt med tårer i øynene til og med! Var innom min søster og kjærsten hennes og fortalte også, så nå vet hele den nærmeste familie på begge sider! Og alle er like glade over nyheten vår! Så det har vært en dag med masse følelser og glede! Godt å få det ut! Nå er jeg helt utslitt og skal snart hoppe til køys! Hvordan har din kveld vært da? Stor klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7271932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstorm Skrevet 29. november 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 29. november 2006 God morgen! Så flott at det gikk så bra å fortelle, og at de ble glade!!! :-) Jeg stupte i seng ved nitiden i går er jo så trøtt hele tiden, og sov godt. Det var derfor ikke en veldig spennende kveld... :-) Derimot våkner jeg tidlig, og får godt lang morgentur med hundene!!! :-) Den ene katten min har blitt så rar. Hun er ikke så veldig kosen ellers, men nå har hun gått helt amok og skal ligge på fanget hele tiden å kose... Kanskje hun kan føle at jeg er gravid??? Han du opplevd eller hørt om noe lignende? Jeg ønsker det en god dag! Klems Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7275251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwholeNewWorld Skrevet 29. november 2006 #10 Del Skrevet 29. november 2006 God morgen til deg også :=) Ja, vet du hva, jeg har faktisk hørt at katter kan bli sånn. At de har veldig personlighet og blir lett sjalu. Katten din merker sikkert at det er noe som skjer, og vil ta del. Merkelig hvordan dyrene våre kan skjønne slike ting! Hihi! Jeg føler meg foreløpig, etter å ha vært våken i 15 min, faktisk i grei form, for en gang skyld. Ikke kvalm enda heller, og de lover bra :=) Bare litt trøtt. Det kommer en venninde av meg på besøk snart ( som er i mamma permisjon ) så det blir koselig! Hva er dine planer idag? Klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7275662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstorm Skrevet 29. november 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 29. november 2006 Så bra at du ikke er kvalm, det er ikke jeg heller heldigvis! :-) Nå skal jeg jobbe for fullt, og i ettermiddag skal jeg slappe av med min kjære... :-) Heldigvis ikke de aller største planene. Jeg kjenner jeg trenger mye tid til ikke å gjøre noenting! :-) Noen planer du da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7275898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwholeNewWorld Skrevet 29. november 2006 #12 Del Skrevet 29. november 2006 Ting tar mer tid når man er gravid, ja :=) Kjenner til det. Nei, som sagt nå kommer det en venninde til meg, så er vel det egentlig det som er planen idag. Så skal samboer og jeg ut å kjøpe Julekalender gaver til hverandre. Litt barnslig sånn at vi begge vil ha kalender, så vi får kalender annhver dag! Hihi! Det er vel egentlig dagens plan for meg og min lille hjerteknuser! Hihi! Jeg er fortsatt sykemeldt, grunnet kvalmen og at jeg fortsatt ikke er i topp form, gitt. Så jeg tar alt veldig med ro og bare slapper av. Hvor i Oslo er du fra? Vi bor på Sofiemyr, rett utenfor Oslo. Ca 15 min med bil! klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7275965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstorm Skrevet 29. november 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 29. november 2006 Da må du kose deg med besøk! :-) Jeg burde vel ha kjøpt julegaver jeg også, men utsetter det vel litt til... Jeg vet i alle fall sånn cirka hva jeg skal kjøpe! Jeg er egentlig ikke fra Oslo, men fra Skien, det kan være at vi flytter tilbake dit om et års tid, det kommer jo litt an på jobbmuligheter. Det kan være fint å bo i nærheten av familien! :-) Jeg er vokst opp med besteforeldre i umiddelbar nærhet og er så takknemlig for det, jeg vil at mitt barn også skal får være mye sammen med sine! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7276189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwholeNewWorld Skrevet 29. november 2006 #14 Del Skrevet 29. november 2006 Hei igjen, Solstorm! Enig, med at det er koselig å bo i nærheten av familien. Både samboer og jeg har begge familiene våre 5 min unna i bil, så det er kjekt, med tanke på barnevakter etc :=) Vi er litt sleipe sånn sett! Hihi! Nå har venninden min gått, hun ble litt overasket! Men gledet seg, for da kunne vi trille turer sammen! Hehehe! Så har jeg støvsugd hjemme, men ble så sliten og kvalm, så jeg måtte ta en liten pause. :=) Nå sitter jeg bare å sløver`n på sofa`n og venter på at lillesøster skal komme på lunsj til meg. Et hektisk liv, gitt :=) Hihi! Tror hun fortsatt er i sjokk etter nyheten om at hun skal bli tante :=) Ha en fortsatt fin dag, så håper jeg vi snakkes snart igjen! Forresten hvor i Oslo bor dere nå da? Er du ikke enig i at vi må prøve å få til et treff i Oslo snart? Det må da være flere kommende JULI barn i Oslo, enn oss to? :=) Klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7279109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstorm Skrevet 29. november 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 29. november 2006 God ettermiddag! Etter en lang dag på jobb, orket jeg å lage middag, og kjæresten min ble superglad da hun kom hjem fra trening, og nå står endelig sofaen for tur... :-) Koselig å se at du har svart! :-) Så hyggelig med venninnen din at hun ble glad, det er gøy å overraske andre. Jeg kan nesten ikke vente til lørdag når jeg skal treffe en del venner og fortelle dem om den lille spiren. Nå bor vi på Tøyen i Oslo, vi er samboere med 2 katter og 2 hunder. :-) Vi har planer om å flytte ganske snart. Vi ønsker oss rekkehus med hage eller lignende, men da må vi flytte ut av byen for å få råd. I Skien kunne vi hatt råd til å kjøpe stort hus, men det er det med jobbmuligheter da... Jeg trives i den jobben jeg har nå, jeg jobber i politiet, og vi har et helt supert miljø og sjefen min og kollegene mine er kjempehyggelige, derfor er det ikke bare, bare om jeg kanskje må slutte heller... :-( På den annen side trenger vi absolutt mer plass for både den lille babyen og dyrene våre... Du må ha en fortsatt fin kveld! Tihi, nå har vi nesten vår egen skravletråd... :-) Jeg håper det er mange som ønsker å melde seg på BIMtreff i Oslo, når det er så mange som er oppført på terminlisten bør jo en del av dem bo i Oslo... Nå ser jeg frem til å sløve på sofaen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7282807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwholeNewWorld Skrevet 29. november 2006 #16 Del Skrevet 29. november 2006 God kveld kjære Solstorm! Så snill du er som lager middag :=) Samboeren min laget middag til meg idag, jeg orket nesten ikke så spise noen ting. Jeg har plutselig fått helt avsmak på mat. Kan ha noe med at jeg er kvalm hele tiden. Det er ikke noe særlig. Venninden min isted sa at om man ikke får i seg nok næring, kan det ende med at man må legges inn åp sykehus og få intravenøst. Det har jeg ingen planer om, så jeg prøver ihvertfall å spise, selv om det ikke frister. Jeg bodde ikke så langt unna Tøyen før jeg. På Kampen, rett ved Kampen Kirke, om det sier det noe. Skjønner godt at dere vil flytte litt ut av byen. Vi trives veldig godt her vi bor nå, det er 15 min unna sentrum, så det er sentralt nok. Så er det ikke noe særlig å ha små barn midt i sentrum. Vi har flotte turmuligheter rett utenfor verandan og barnehager, skoler etc i uimiddelbar nærhet. ( kjekt å tenke fremover nå som man skal ha barn ) Jeg jobber på hotell, jeg da. Er ikke helt fornøyd med jobbsituasjonen min, jobber turnus - noe som legen min fraråder meg. På jobb kommer jeg ikke til å få tilrettelagt noe, ettersom om det er en fast turnus, så jeg er veldig usikker på hva jeg kommer til å gjøre. Så trives jeg kun sånn halvveis. Hadde tenkt til å si opp, men så fant jeg ut at jeg var gravid, så vil jeg beholde jobben lengst mulig. Skal diskutere litt med legen om evt muligheten for svangerskapspenger, eller hva det heter. Hva heter du forresten? Jeg kaller deg liksom for Solstom til samboeren min når jeg snakker om deg :=) Jeg heter Linn. Litt mer personlig sånn :=) ! Du skal vite at jeg setter utrolig stor pris på pratene med deg. Det er veldig koselig å treffe noen som er i samme situasjon som en selv, som man kan utveksle tanker med! Hvordan har formen din vært idag da? Min er ganske slapp. Har ikke overskudd til noen ting, jeg. Blir helt utmattet av ingenting. Så har jeg sovet i 2 timer på sofa`n :=) Er du masse trøtt også? Ha en fin kveld på sofa`n! I know I will :=) Stor klem fra Linn og den lille hjerteknuser`n! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7283725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstorm Skrevet 29. november 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 29. november 2006 Hei Linn! Jeg heter Sonia, men ikke forveksle meg med sonia-som venter julibarn, for det er ikke meg... :-) Det er ikke ofte jeg lager middag, i alle fall ikke de siste ukene, men når samboeren er så snill og tålmodig mot meg må jeg prøve å gjøre litt i gjengjeld når jeg orker, og det er ikke mye som skal til før hun smiler som en sol... :-) Jeg vet veldig godt hvor Kampen og Kampen kirke er, vi bor faktisk på Kampensiden (Nedre Kampen), men vi ser ned mot Tøyensenteret. Vi har kommet frem til at vi kan bo her i ett år, men ikke lenger for da blir det for trangt, vi må prøve å finne nye jobber i permisjonstiden hvis vi skal flytte langt unna. Formen min er fortsatt bra, utenom at jeg er fryktelig trøtt, når skal jeg klare å komme meg i gjennom en hel arbeidsdag uten nesten å sovne over pulten, og holde ut en hel kveld uten å sovne i sofaen...? Det er dumt med jobbsituasjonen din da, har du nattevakter også? Jeg har lest at nattevakter ikke er det beste når man er gravid, er det ikke mulig å eventuelt å kun få dagvakter? Nå skrives det jo så mye rart om hva gravide bør eller ikke bør gjøre, så det er vanskelig å vite hva som er sant, men når man sliter med kvalme hele tiden kan det uansett ikke være behagelig å jobbe turnus. Det er godt at du er sykmeldt nå da, jeg håper du får slappet av selv om du er kvalm. Det er viktig å få i seg nok næring, ikke minst for deg selv, så det er bra at du får spist litt i alle fall! Jeg er ikke kvalm i det hele tatt, det er nesten slik at jeg føler meg gravid i det hele tatt... :-( Det var godt å ha vært på UL da! :-) Ha en forsatt god kveld!!! Jeg håper å høre fra deg snart, men om jeg ikke svarer er det fordi jeg befinner meg i drømmeland... :-/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7284207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwholeNewWorld Skrevet 29. november 2006 #18 Del Skrevet 29. november 2006 Hei Sonia :=) Vi lager ofte middager sammen, men må innrømme at det frister lite å stå på kjøkkenete å lage mat når jeg bare er kvalm og ikke tåler lukten av noen ting. Hihi! Så vi er heldige som har noen som gidder å varte opp med middager til oss :=) Ikke sant? Så morro, at dere ikke bor langt unna der jeg bodde. Har dere bodd på samme plass hele tiden dere har bodd i Oslo? Da har vi sikkert sett hverandre i butikken en eller annen gang :=) Kampen/Tøyen er jo ikke så stort liksom. Jeg vurderer å gjøre det samme som dere, finne en ny jobb i løpet av permisjonstiden. Så jeg får bare klare meg i denne jobben jeg har pr dags dato, frem til jeg går ut i permisjon. Heldigvis så har jeg ingen faste nattevakter, men det har blitt til at jeg har jobbet en del natt - det er det helt slutt på nå. Jeg har og lest en del negativt om å nattarbeid. Ikke vits i å utsette kroppen for mer påkjenning enn nødvendig! Jeg føler selv at jeg slapper godt av nå som jeg bare går hjemme. Men merker at jeg har skikkelig problemer med å samle opp ekstra krefter. Det er sånn at jeg så vidt klarer meg gjennom hverdagen, så er det det samme igjen neste dag. Og sånn flyr dagene avgårde. Trøster meg med at det blir bedre etter 12. uke :=) Er ihvertfall opptimist! Du er forresten utrolig heldig som ikke er kvalm!! Det missunner jeg deg virkelig, Sonia! Bare nyt det mens du kan, så krysser jeg figrene mine for at du heller ikke blir det. Det sies at 30 % slipper unna kvalmen!! Ikke sant UL var en fantastisk følelse? Det var en helt ubeskrivelig følelse, å se det bittelille hjerte dunke inni magen sin...Helt ubeskrivelig! Har dere fått ny UL time? Vi skal igjen 8. Jan, da er vi midt i uke 12, det er samme type UL ( innvendig ) men da får man en mer utfyllende UL, sa legen vår. Så vi skal på den. I tillegg til 3d UL i slutten av Mars ( Det er lenge til ) Men vi gleder oss til alle muligheter vi har til å se det lille nurket vårt! Hvilken klinikk / sted har dere tatt UL på? Vi har vært på Majorstuaklinikken, fordi den fikk vi anbefalt av en venninde! Vi var veldig fornøyde med klinikken :=) Jeg skal hoppe til sengs hvert øyeblikk jeg! Men håper du er tilbake etter jobb imorgen. Så vi kan snakkes mere da! Ha en fin kveld videre og god natt i Drømmeland! Stor klem :=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7287257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwholeNewWorld Skrevet 30. november 2006 #19 Del Skrevet 30. november 2006 Hei Sonia :=) Vet ikke om du så svaret mitt over ,jeg. Hvordan har formen din vært idag? Fortsatt fin? Jeg har vært å kjøpt 4 par søte babysokker idag og noen kluter. Mine første babyinnkjøp. Vet det er litt tidlig, men vet ikke helt når man skal starte :=) Har du begynt enda? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7295142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstorm Skrevet 30. november 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 30. november 2006 Hei! Jeg beklager sent svar... Jeg har vært travelt opptatt i kveld... Vi har funnet julebordklær til samboeren for i morgen, laget kake til fredagskaffen på jobb i morgen, kranglet med sdamboeren :-( og begynner å bli venner igjen... Nå er jeg helt utslitt, men klarer ikke å slappe av... Disse dumme hormonene da, og samboer som ikke klarer å være overbærende.... - men vi får håpe det går seg til... Vi har bodd på Kampen/Tøyen i 2 år, hvor lenge siden er det dere bodde her? Jeg er helt enig med deg at UL var en super opplevelse, vi var på Majorstuaklinikken vi også hos Carsten Trolle. Jeg synes han var veldig flink, og vi har planer om å dra tilbake til ham! :-) Jeg vet ikke om vi drar tilbake så tidlig som 12 uker selv om legen foreslo det for oss... - selv om det selvfølgelig er veldig fristende... :-) Dette var bare en kjapp tur innom BIM i kveld, jeg håper vi snakkes mer senere... Klem og god natt!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7301093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstorm Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 1. desember 2006 God ettermiddag Linn! :-) Jeg håper du har hatt en fin dag! Jeg er endelig hjemme etter en nokså slitsom, men hyggelig dag på jobb. Kaken jeg baktre falt i smak, og min kjære og jeg er verdens beste venner igjen!!! :-) Nå ser jeg frem til å slappe av hjemme i kveld i mens samboer skal på julebord. Jeg håper hun koser seg masse for det unner jeg henne virkelig! Har du noen planer for kvelden du da? Jeg ønsker deg i alle fall en fin kveld og god helg og håper å høre fra deg snart... Klem fra sol... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7310274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwholeNewWorld Skrevet 1. desember 2006 #22 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei på dere :=) Jeg er hos min Pappa idag, den kommende bestefaren :=) Formen min er ikke helt på topp, det første jeg gjorde når jeg kom hit isted, var å legge meg på sofa`n og jeg våknet ikke før nå :=) Det er så hyggelig å ha meg på besøk! Hihi! Samboeren min jobber inatt, så han har jeg ikke sett idag..Men,men! Så bra samboeren din likte kaken :=) Og det gleder meg å høre at dere er venner igjen! Det er deilig med en kveld hjemme alene også i blandt. Ikke sant? Så lenge det ikke blir for mange av de, så kan jeg godt være hjemme alene en kveld og kose meg med en film. Min plan ikveld er å spise middag med pappa`n min, og så hvile, hvile og hvile :=) hihi! Jeg vet ikke om jeg har sagt det før, men jeg har ihvertfall fått mage allerede. Pappa var på HM isted og kjøpte en gravid topp til meg :=) Han er litt søt! Hihi! Ser liksom for meg han inne på HM :=) Det gledet ihvertfall datter`n hans! Du, da? Fått noe mage enda? Skulle vi prøvd et BIm treff allerede før jul? Syns det hadde vært utrolig koselig, jeg! Jeg skriver mer imorgen, Sonia! Ha en fin kveld du også! klem Linn Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7311321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
biemamma Skrevet 4. desember 2006 #23 Del Skrevet 4. desember 2006 heisann Linn.. lenge siden sist:) hvordan er det med deg?fortsatt like kvalm? hos meg går det veeldig opp å ned for tiden.. på fredag gikk jeg hjem fra jobb, klarte ikke stå i den matlukten, mens i dag er jeg ganske så fin..rart asså.. leste du hadde problemer med sjefen din.. off, håper virkelig det ordner seg for deg..du får bare stå på ditt.. klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7341839 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwholeNewWorld Skrevet 4. desember 2006 #24 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei på deg, Koselig å høre fra deg :=) Tja, formen er ikke noe bedre kan jeg si. Men, men! Trøster meg bare med at det vil gå over etterhvert :=) Motet er oppe! hihi! Ja, det stemmer, jeg har utrolig problemer med sjefen min. Som igjen gjør at jeg blir kjempestresset og det er ikke så bra for baby`n. Så har jeg fått litt mer mage :=) Det er morro! Hvordan er formen din da? stor klem :=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7342638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
biemamma Skrevet 4. desember 2006 #25 Del Skrevet 4. desember 2006 formen min er bra idag jaffal..men skifter hele tiden.. veldig rart:) jeg har også fått litt mage..men er sikkert bare fordi jeg er oppblåst!?!.. kjøpte meg min første mamma bukse og genser igår, hehe... kosli asså Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265539-til-awholenew-world/#findComment-7343243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå