Gå til innhold

Vognposer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med vognposer??

Er de på salg en gang i blandt?? f.eks januarsalg....

Syns de er utrolig dyre. Vet ikke hvilken jeg skal velge heller...

Noen tips?? (jeg har teutonia-vogn)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

I min Teutonia vogn har jeg en kaiser lammeskinnspose som jeg er veldig veldig fornøyd med. Den er forholdsvis stor, har hull til 5 punktssele, og overdelen kan tas helt av sånn at man kan bruke den kun som underlag. (Litt dårlig forklart, men du forstår sikkert hva jeg mener). Denne har de på salg på nå på barnashage.no, tror den kostet 1700 eller noe sånt no nå, mot 2400 før (sånn ca, husker ikke helt). Eneste ulempen med denne (og flere andre skinnposer) er at den er forholdsvis åpen rundt hodet, ikke noe problem når babyen ligger mot deg og ligger ned, men i OTH vognen blir det for åpent. Har derfor bestilt en Kaiser thermo fleece pose som kan snurpes litt "rundt" hodet til babyen når hun sitter opp. Vet i allefall at Barnas Hus har hatt salg på den berømmelige "bamseposen", men om de har det akkurat nå vet jeg ikke..

Skrevet

Den kaiser lammeskinnsposen høres veldig bra ut. Greit når man kan bruke den bare til å sitte på i sportsvognen og:-)

Må vurdere den sterkt!

Takk!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva menes med at overdelen kan tas helt av sånn at man kan bruke den kun som underlag??

Kan posen deles i to (2) seperate deler, eller må vi brette den ene delen under den andre.

Skrevet

Min skinnpose deles i to ved at glidelasen går helt rundt. Du deler den i ett ryggstykke og en dyne på en måte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...