Gå til innhold

Flere som føler det slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kroppen er tung, føles som melkesyre i muskler bare av å gå trappa. vondt i ryggen bak bh stripa. er uke 30 lagt på meg 4 kg bmi lå på 18 før graviditet. (kan spise hva jeg vil uten å legge på meg, ikke like lett bestandig)vanskelig å sove, er småsulten hele tiden men finner ikke noe som frister. føler meg tappet for energi. orker så lite.

Noen som har tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler med deg! Vært sånn siden uke 28 jeg og. Tips har jeg ikke, men det hjelper alltid når jeg spiser sjokolade :) Jeg hører mer på kroppen, og unner meg gode ting når jeg føler at livet er tungt (bokstavelig talt, hehe!). Jeg får også samboeren min til å massere føttene mine, det hjelper godt.

Skrevet

Jeg har også følt meg sånn, men var nok litt fordi jeg har hatt lavt hb og jernlager. Det tok en stund før jerntablettene hadde en effekt. Ellers er jeg tilhenger av sjokolade da... Jeg har nok lagt på meg mer enn deg da. Hadde vel samme bmi før jeg ble gravid men har lagt på meg 12 kg nå. Er fremdeles trøtt ja, og sleper bena etter meg på veien hjem fra jobb innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...