Gå til innhold

5 mnd gammel: hvor mye smiler/babler/ler babyen din??? please svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevnte ovenfor hs at jenta mi på 5 mnd sjelden smiler til fremmede, og ikke babler så mye... Nå har hun bedt en psykolog komme på neste kontroll!!!! Skrekk og gru... Er dette litt rart? Eller burde hun bable mer? Lurer på om det er noe feil med meg... Kanskje jeg snakker for lite med babyen min??

Hvor mye snakker DU med babyen din, og hvor mye ler/smiler/babler babyen DIN?

setter pris på svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker og tuller med tassen masse.. han ler og baabler masse tilbake..

noen dager så snakker vi ikke så mye bare koser og han babler for seg selv.. må svare litt når han babler da..

Når vi trilelr tur så snakker ikke så mye med han.. han r så rolig å hører på lyder og andre som snakker.. kommer hjem han babler og er helt vill.. hehe

Skrevet

er ikke meninga å gjøre deg bekymra her.. Tror nok det ikke er så mye som feiler gutten din jeg da.. barn er forskjellige..

Min ruller ikke rundt, ikke kryper eller åler seg heller..

så kanskje gutten din har konsentrert seg mer om andre ting enn å bable?

Skrevet

Vil bare si at det går helt sikkert bra og at du sikkert ikke har gjort noe feil. Alle barn er forskjellige og alle kan ikke smile og le hele tiden. Og

mens du skriver fremmede, smiler hun ikke og babler til deg og pappan? Vanlig å være litt skeptiske til fremmede i den alderen.

Føler du du prater for lite med babyen da? Og føler du du har god kontakt med henne?

Jeg prater med jenta mi hele tida, snakker om alt mulig rart, leser bøker med store bilder, synger og forteller. Hun har smilt fra den dagen hun ble født og er helt utrolig blid til alle som regel. har nå begynt å reagere på noen, særlig menn...da begynner hun å hylbælje, hehe, men det er jo vanlig med sånne perioder. Babler også kjempemye, og ikke minst høyt til tider...

Det blir helt sikkert bra, sikker på du har ei flott og velskapt jente på alle plan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...