Gå til innhold

Murrer jaa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vondt nederst i magen og heile veien rundt til ryggen nå. Veksler mellom "litt vondt" og "ganske vondt"! Hehe... Et tegn? Blir jo omtrent gal nå på slutten;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På slutten går man å kjenner etter om det er noen tegn på fødsel. Men når fødselen virkelig sitter i gang så vet man ganske sikkert at NÅ skjer det. Sånn har det vært med meg begge gangene. Er spent på når det skjer noe denne gangen

Skrevet

Hehe, ok=) Sikkert sant det:) Så du merket ikke noe i forveien altså?

Skrevet

Jeg har ikke kjent noe i forkant av fødslene. Ikke slimpropp, vannavgang, kynnere eller murring. Så når det skjedde noe, var jeg ikke i tvil. Menssmerter i ryggen som kom med jevne mellomrom. Nei var ikke i tvil når det hele startet. Sånn var det begge gangene.

Skrevet

Ok, spennende altså;-) Når har du termin denne gangen? Har du fått før eller etter termin de første gangene da?

Skrevet

Jeg har termin 17 desember. Har gått over tiden 10 og 7 dager, begge gutter. Nå venter jeg jente så får håpe hun kommer litt før sånn at jeg er hjemme til julaften. Men med min flaks ligger jeg vel der i julen........

Skrevet

Har UL-termin 17. des jeg også... Får håpe vi får kommet oss hjem med jentene våre til jul... Hadde vært så koselig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...