Gå til innhold

7 uker til i en kjent hverdag

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen min har begynt å fundere over hvordan alt vil bli mellom oss om 7 uker.

Vil verden som vi kjenner den i dag opphøre?

Vil "oss" som vi er i dag bli totalt snudd på hode?

Vil vi klare alle strabasene og fremdeles være kjærester?

Vi har begynt å kose oss mer i hverandres selskap. passer på å gå på kino og reise på spontan turer til venner...har liksom gått opp for oss at om 7 uker så vil alt være totalt forandret og ute av kontroll...

Vi tar lange kveldsturer med hunden vår sammen og nyter lange late morninger i senga med en kopp kaffe. Det kan bli lenge til neste gang...

Og antagelig vil verden om 7 uker være helt vidundelig og perfekt, men vi kommer aldri mer bare til å være oss. Ikke noe galt i det...bare helt anerledes.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7265434-7-uker-til-i-en-kjent-hverdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åja, kjenner følelsen. Har 6 uker igjen. Og det er så rart å tenke på at om 6 uker så snus livene våre opp-ned for alltid. Blir sikkert helt fantastisk, men siden ingen av oss har barn fra før, så blir det en helt annen hverdag. Vi nyter også tiden vi har igjen, bare oss to (og hunden), i alle fall gjør jeg det. Og så er det litt rart å tenke på at jeg ikke skal på jobb igjen før i 2008. Haha, det er jo fremdeles 2006!

Det er første barnet for oss begge, og jeg håper vi klarer å sette av litt tid til bare oss og... At vi fortsatt kan gå ut å spise eller dra på kino... Har en mamma som gjeeeerne vil passe lille Henning når han kommer, så barnevakt er nok ikke noe problem...

Det eneste det står på er nok oss selv :))

Men den første tiden vil vi nok bare være hjemme med lille gutten vår... og lære oss å være en familie... :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...