Gå til innhold

Mannen min skal begynne på pergo... (HÆ!!!???)

Anbefalte innlegg

Skjønner ikkeno jeg.. Har jo hørt om pergo, men for damer. Noen som vet hva slags funksjon det skal ha for menn? Han har funnet ut at han har dårlig sædkvalitet. Var hos Purvis i dag og fikk konstatert kalksamling i prostata og to små hevelser i testiklene. For dette fikk han antibiotika også pergo da..

Hvorfor trenger en mann hormonregulerende medisin? Og vil han få samme bivirkninger som ei dame?

Hehe, jeg har jo ikke hat tanta på besøk siden midten av september, så er sannsynligvis en hormonforstyrrelse hos meg også. Kan jo bli spennende hvis vi begge sitter der med pergo'n vår og føler oss oppblåste, pms'ete og irritable... Herregud så mye man skal oppleve.. ;.)

Erfaringer noen?

Fortsetter under...

JuneSus: Pergo er forkortelsen for pergotime.

Det gis i tablettform til damer som ikke har eggløsning, har ustabil eggløsning eller annen hormonforstyrrelse. Skal liksom kickstarte fruktbarheten. Du kan lese mer hvis du søker på pergotime på www.felleskatalogen.no

Gøril: kjipt å høre det ikke funka for mannen din. men vet du hva det skulle gjort? Syns det er så rart, for i felleskatalogen står det bare om kvinner....

jeg er usikker jeg. Gikk selv på pergo, og plutselig kom

mannen hjem med det samme. Må innrømme at jeg lo, for trodde

han måtte ha fått noe feil. Jeg fant også bare om kvinner på

felleskatalogen.

Men det Purvis sa til mannen min var at pergo skulle gjøre

at han produserte mer sædceller. Han fikk også antibiotika, han hadde

en innsnevring i sædlederen, så han mente at det kunne funke med

pergo og antibiotika da.. Det gjorde det dessverre ikke her, men

det betyr ikke at det ikke fungerer for dere.

Jeg kysser fingre for dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...