Elastica Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Håper du får en riktig fin dag!!! Stor klem
moaas Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 slenger meg på denne eg og og ønsker deg en superfin dag,vennen:) ps... elastica... uhu....eg fikk ikke tid til det vi avtalte i dag...desverre..kan du tilgi meg?????...får ta det igjen neste gang det passer........men sender en stoooooor kos til deg:)))))
2 fine små Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Oi, bursdag for en av spaadamene, det vil jeg vaere med paa: gratulerer! Helt ny inne paa disse sidene, men blir med paa begivenhetene - selvsagt! Ha en fin dag, alle som spaar og alle som soeker svar paa denne maaten.
♥Tullerusk♥ Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Vil også være med=o) GRATULERER MED DAGEN TWIG=o) Klem
Elastica Skrevet 28. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2006 Selvfølgelig vennen!!! Så lenge alt står bra til med deg -blei litt bekymra et øyeblikk hehe!! Stoooor kos til deg også og håper formen er bra :-)
*mamzn* Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Oj denne må jeg og slenge meg på!! Gratulerer så mye med dagen Twig ønsker deg en superflott dag!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå