Monica *rosa og blå* Skrevet 28. november 2006 #1 Del Skrevet 28. november 2006 Vi holder på å pusse opp på jobb, så vi må ned i en annen brakke på do. Der er det ett do som deles på alle... Jeg gikk ned i sta ganske forsikret om at her var det ingen.. men der sto sjefen sjøl jah! Det er ikke så ille men det ble litt verre da jeg så at han bare sto i underbuksa!!! Jeg blir jo helt satt ut og pilte ut på pauserommet, han skjønte jo mitt ærend og sa at han kunne skifte ferdig på pauserommet.. Akkurat ide vi passerer hverande i gangen, så kommer en selger inn!!!!! Han ble jo helt satt og skjønte ikke helt hva han skulle gjøre, og eneste han kom frem med var at det hadde vært bedre om det hadde vært ett kvinnfolk i underbukse!! Jeg ble knallrød og pilte inn på do, og snek meg stille ut igjen når jeg var ferdig..... Hva tror du selger trudde da???? Å sjefen da!!! ÅÅÅÅÅ er så flau!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 28. november 2006 #2 Del Skrevet 28. november 2006 Ille pinlig ja.... Å fyttirakkern så flau jeg hadde blitt!!! Er ikke så mye jeg kan si som kan dempe litt på smerten...hehe... men det kan skje den beste da... Håper du kler rødt i det minste.. hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 28. november 2006 ja herregud!! Jeg holder på å dø jeg!! Men kan jo ikke annet enn le av det da!! offoffoff... Tror jeg kommer til å ha den rødfargen en stund jeg !! Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 28. november 2006 #4 Del Skrevet 28. november 2006 Hehehehehehehe... Ser det for meg ja!!!! Hihihi... ;o))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hege_d Skrevet 4. desember 2006 #5 Del Skrevet 4. desember 2006 Hahaha - for en bra historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå