Gå til innhold

diareeeeeeeeeeee.........................

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg blir gaaaaaal snart,går konstant på do i et kjør.gæren i rassen kan man si mildt,er jo på do opp til 4-5 ganger om dagen og det er bare løst,er det mulig?sorry innlegget men jeg må bare få tømt meg hihi.er det noen andre?er dette vanlig eller blir jo f... meg så sår også hmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare til å tømme seg det.......*ler*

utrolig bra fomulert :)

neida, er kjipt å ha det sånn...... har lest flere innlegg tidligere om noen som har det slik uka før fødsel.... kanskje noe er på gang?

Skrevet

Jeg også - enda jeg har slitt med forstoppelse hele svangerskapet ellers...Nå er jeg på do mange ganger pr dag.

Tror det er fordi junior danser samba på tarmene mine....

Anbefaler deg at du bruker mye våtservietter når du tørker deg istedetfor toalettpapir - da blir det ikke så sårt (og man føler seg mye renere og freshere)

Du kan bruke Asan sine, Libresse har noen intimservietter - eller babyservietter.

Skrevet

hehe men har gått sånn nå siden slimproppen gikk og det er to uker siden,tror jeg blir gal.har aldri skiti så mye før jeg,er det mulig å ha så mye dritt i seg da?skikkelig dritt snakk på meg i dag men er bare så utrolig lei

Skrevet

okay men svir ikke det da eller tørker meg jo til blods hehe hærlig detalj

Skrevet

jeg har det også slik! ha hele tiden hatt kjempehard mage (type elg-bæsj..) pga jerntabletter, men nå plutselig har jeg hatt diare i mange dager...vondt ja! men dersom det er fødetegn, så er det jo hjertelig velkommen! :-D

Skrevet

det siste du skrev er jeg helt m på hehe helt velkommen her også

Skrevet

Kanskje det betyr at du snart skal føde? Ei venninne fortalte hun var på do hundre ganger om dagen de to siste dagene før datteren kom hvertfall...Hun trodde hun var dårlig i magen og at hun grudde seg for kontroll den dagen bebisen kom, men så var det visst fødselen som var i gang, hehe!

Skrevet

ja, jeg er skikkelig lei nå, så jeg kan gjerne holde ut med diare jeg dersom det tyder på noe, hihi! når har du termin forresten? jeg har igjen 4 uker (30. des) så egentlig har jeg ikke lov til å klage, men førstemann kom før terminen, så da er jeg litt innstilt på det nå også desverre..de siste 4 ukene nå kommer til å gå saaaakte!

Skrevet

snakker om dritten så renner`n hehe måtte på do igjen,får vel ikke lov til å klage jeg heller har mens termin rundt 16-24 des og ul termin 2 jan.men når jeg fødte celine kom hu en dag før mens termin og da var ul t 4 sep og min 23 aug. så jeg veit ikke hva jeg skal tro lengre kan ikke føde i denna uka hehe skal på julebord til fredag hehe

Skrevet

jammen da kan du låne meg litt fødestøv, så kan du få det igjen etter helga??? JA!!! hihi

Skrevet

ler godt hehe her er det dårlig med fødestøv,men deler gjerne ut litt hybelkaniner hvis det hjelper hihi................

Skrevet

hehehe, nei takk! det har jeg nok av! hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...